کد خبر : 62151
تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2016 - 22:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فردیناند: ویدیچ همبازی مورد علاقه من بود بسته هستند

فردیناند: ویدیچ همبازی مورد علاقه من بود

فردیناند: ویدیچ همبازی مورد علاقه من بود

به گزارش اهروصال به نقل از "ورزش سه"، واکنش ها به خداحافظی نمانیا ویدیچ مدافع صربستانی سابق منچستریونایتد ادامه دارد. ریو فردیناند هم تیمی سابق ویدیچ که بازی های زیادی را در کنار او درمرکز خط دفاع منچستریونایتد انجام داده، در یکی از شبکه های اجتماعی خود به تمجید از ویدیچ پرداخته است. فردیناند در

به گزارش اهروصال به نقل از "ورزش سه"، واکنش ها به خداحافظی نمانیا ویدیچ مدافع صربستانی سابق منچستریونایتد ادامه دارد. ریو فردیناند هم تیمی سابق ویدیچ که بازی های زیادی را در کنار او درمرکز خط دفاع منچستریونایتد انجام داده، در یکی از شبکه های اجتماعی خود به تمجید از ویدیچ پرداخته است.

فردیناند در فیسبوک خود نوشت:" در روزهای اول حضور ویدیچ در تمرینات، کسی به او اعتماد نداشت. همه با خود می گفتند که او اهل کدام کشور است و تصور می کردند از توانایی و تجربه لازم برای بازی در خط دفاع منچستریونایتد برخوردار نیست. با این حال ویدیچ بسیار متمرکز بود. او در ذهنش سوال های زیادی از خود می پرسید و تلاش می کرد تا پیشرفت کند.

او در باشگاه بدنسازی روی قوای جسمانی خود کار می کرد و تلاش می کرد تا تمامی پرامترهای مورد نیازش برای موفقیت در لیگ برتر انگلیس را در خود به وجود آورد. بدون شک ویدیچ فردی بود که من علاقه داشتم کنار او بازی کنم."

نمانیا ویدیچ در زمان حضور در یونایتد توانست به تمامی افتخارات موجود با این تیم دست پیدا کند و کارشناسان همواره از او به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی دنیا در سال های حضورش یاد می کردند.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.