کد خبر : 62014
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2016 - 23:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گله رضا لک از مسئولان گیتی‌پسند: حتی جواب تلفن را هم نمی‌دهند! بسته هستند

گله رضا لک از مسئولان گیتی‌پسند: حتی جواب تلفن را هم نمی‌دهند!

گله رضا لک از مسئولان گیتی‌پسند: حتی جواب تلفن را هم نمی‌دهند!

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند، گفت: کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند طلب زیادی دارد که کسی هم جوابگوی مطالبات آنان نیست. به گزارش اهروصال رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه اصفهان، اظهار کرد: کادر فنی طلب زیادی از باشگاه دارد، ۷۰ درصد از قراردادم را نداده‌اند و هرچقدر

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند، گفت: کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند طلب زیادی دارد که کسی هم جوابگوی مطالبات آنان نیست.

به گزارش اهروصال رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه اصفهان، اظهار کرد: کادر فنی طلب زیادی از باشگاه دارد، ۷۰ درصد از قراردادم را نداده‌اند و هرچقدر هم تماس می‌گیرم حتی جواب تلفن را هم نمی‌دهند.

وی در خصوص طلب بازیکنان نیز گفت: قرارداد بازیکنان متفاوت بود، برخی‌ها توافق کرده بودند در یک‌ زمان مشخص حقوق شان را دریافت کنند، اما بخش عمده بازیکنان به این‌گونه بود که ۲۵ درصد مبلغ شان را ابتدا دریافت کنند و مابقی به صورت حقوق ماهیانه پرداخت شود.

لک اضافه کرد: تعداد معدودی از بازیکنان تا سقف ۷۰ درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند، اما کادر فنی طلب بیشتری دارد و ۷۰ درصد از طلب بنده را هنوز پرداخت نکرده‌اند.

سرمربی گیتی پسند درباره بازیکن خارجی تیم فوتسال گیتی پسند و وضعیت این بازیکن در اصفهان، اضافه کرد: تا جایی که من خبر دارم این بازیکن هم نمی‌دانست با بلاتکلیفی خود چه کند زیرا حق و حقوق این بازیکن را تسویه نکرده بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.