کد خبر : 62009
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2016 - 23:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تخفیف ویژه در جشنواره تورهای نوروزی دالاهو بسته هستند

تخفیف ویژه در جشنواره تورهای نوروزی دالاهو

تخفیف ویژه در جشنواره تورهای نوروزی دالاهو

جشنواره تورهای نوروزی دالاهو تا ۱۰ اسفندماه ادامه دارد. به گزارش اهروصال به نقل از ایسنا، جشنواره تورهای نوروز ۹۵ آژانس مسافرتی دالاهو از ۱۰ دی آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد. در این جشنواره پیش‌بینی شده گردشگران و خانواده‌هایی که قصد سفر دارند و زودتر ثبت‌نام کنند از تخفیف بیشتری برخوردار شوند

جشنواره تورهای نوروزی دالاهو تا ۱۰ اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش اهروصال به نقل از ایسنا، جشنواره تورهای نوروز ۹۵ آژانس مسافرتی دالاهو از ۱۰ دی آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

در این جشنواره پیش‌بینی شده گردشگران و خانواده‌هایی که قصد سفر دارند و زودتر ثبت‌نام کنند از تخفیف بیشتری برخوردار شوند و میزان تخفیف هم هر روز با نزدیک‌تر شدن نوروز کمتر می‌شود.

بر اساس این طرح، تخفیف به کسانی تعلق می‌گیرد که به‌صورت تلفنی یا اینترنتی ثبت‌نام و پیش از پایان جشنواره نسبت به تسویه حساب خود اقدام می‌کنند.

این جشنواره شامل کلیه تورهای طبیعت‌گردی، تورهای داخلی و خارجی نوروزی این آژانس مسافرتی است که بین ۲۶ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده برگزار می‌شوند.

دالاهو برای مشتریان پیشین خود که حتی یک‌بار با تورهای این شرکت سفر کرده باشند، تخفیف دیگری نیز در نظر گرفته، در این تخفیف همسفران این شرکت، در صورت تمایل به شرکت در تورهای نوروز، علاوه بر تخفیف پیش‌گفته، به ازای هر روز سفر با دالاهو مبلغ ۲ هزار تومان تخفیف اضافه نیز دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.