کد خبر : 6132
تاریخ انتشار : جمعه 13 فوریه 2015 - 3:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چهارمین دوره مسابقات استانی هفت سنگ بانوان با قهرمانی اهر پایان یافت بسته هستند

چهارمین دوره مسابقات استانی هفت سنگ بانوان با قهرمانی اهر پایان یافت

چهارمین دوره مسابقات استانی هفت سنگ بانوان با قهرمانی اهر پایان یافت

کریم بابایی دبیر هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی ، محلی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این مسابقات و در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: این بازیها به مناسبت ایام ا… دهه فجر و با هدف ایجاد شادی و نشاط در بانوان و توسعه و رونق ورزش بانوان و رواج بازی های

کریم بابایی دبیر هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی ، محلی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این مسابقات و در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: این بازیها به مناسبت ایام ا… دهه فجر و با هدف ایجاد شادی و نشاط در بانوان و توسعه و رونق ورزش بانوان و رواج بازی های بومی، محلی در اهر برگزار شد.

وی افزود: در این بازیها ۱۵ تیم از ۱۴ شهرستانهای؛ اهر، هوراند، مراغه، تبریز، جلفا، بستان آباد، سردرود، ایلخچی، چارویماخ، مرند، اسکو، هشترود، میانه و هشترود با مجموع ۱۲۰ بازیکن و هیئت همراه حضور یافتند.

بابایی با بیان اینکه بازیها در دو سالن شهید عباسقلیزاده و شهید کریمپور انجام شد گفت: پس از انجام بازیهای مقدماتی، تیمهای اهر الف، مراغه، اهر ب و مرند به جمع چهار تیم پایانی راه یافتند که در نهایت تیم شهرستان اهر با برتری مقابل تیم مرند توانست جام قهرمانی را از آن خود کند.

در پایان این بازیها؛ تیمهای اهر، مرند و مراغه به ترتیب با ۳۰، ۲۸ و ۲۶ امتیاز توانستند صاحاب عناوین اول تا سوم این بازیها شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.