کد خبر : 60451
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2016 - 0:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ارتش عراق ساختمان امنیتی «الانبار» را آزاد کرد بسته هستند

ارتش عراق ساختمان امنیتی «الانبار» را آزاد کرد

ارتش عراق ساختمان امنیتی «الانبار» را آزاد کرد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس،‌ مرکز فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز(دوشنبه) اعلام کرد که ساختمان اداره امنیتی استان الانبار واقع در مرکز الرمادی از دست عناصر تروریستی تکفیری داعش آزاد شد. پایگاه اینترنتی شبک الحره گزارش داد که نیروهای عراقی پس از آزادسازی ساختمان امنیتی پرچم عراق را بر بالای آن نصب کردند.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس،‌ مرکز فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز(دوشنبه) اعلام کرد که ساختمان اداره امنیتی استان الانبار واقع در مرکز الرمادی از دست عناصر تروریستی تکفیری داعش آزاد شد.

پایگاه اینترنتی شبک الحره گزارش داد که نیروهای عراقی پس از آزادسازی ساختمان امنیتی پرچم عراق را بر بالای آن نصب کردند.

فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق در بیانیه ای از ساکنان دو منطقه «الصوفیه» و «السیجاریه» واقع در شرق الرمادی خواست تا ۴۸ ساعت دیگر این دو منطقه را ترک کنند و در مجتمع ساختمان های دولتی شهر  و یا نزدیکترین منطقه امنیتی مستقر شوند.

بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی صدها نفر از غیرنظامیانی را که از سوی داعش در این دو منطقه تحت محاصره قرار داشتند را آزاد کردند.

در همین حال، «سامی کاظم العارضی» فرمانده عملیات ویژه سرویس مبارزه با تروریسم اعلام کرد که ۶۳۵ غیرنظامی عراقی به اردوگاه الحبانیه در شهر الخالدیه واقع در شرق الرمادی منتقل شدند.

نیروهای عراقی مجتمع ساختمان های دولتی در الرمادی را اواخر ماه گذشته بازپس گرفتند اما درگیری ها با عناصر تروریستی در چندین منطقه حومه آن همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

 

 

 

http://fna.ir/2QBPVC
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.