کد خبر : 59893
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 ژانویه 2016 - 20:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ارتش سوریه کنترل مناطقی از لاذقیه را به دست گرفت بسته هستند

ارتش سوریه کنترل مناطقی از لاذقیه را به دست گرفت

ارتش سوریه کنترل مناطقی از لاذقیه را به دست گرفت

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، ارتش سوریه امروز پنجشنبه پیشروی‌های بسیاری در استان «لاذقیه» واقع در شمال غرب این کشور داشت. شبکه خبری «المیادین» گزارش داد که نیروهای سوری پس از بیرون راندن تروریست‌ها موفق شدند کنترل «الشیخ سلمان»، «جبل الحاره» و «جبل بیت فارس» در ریف شمالی لاذقیه را به دست گیرند.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، ارتش سوریه امروز پنجشنبه پیشروی‌های بسیاری در استان «لاذقیه» واقع در شمال غرب این کشور داشت.

شبکه خبری «المیادین» گزارش داد که نیروهای سوری پس از بیرون راندن تروریست‌ها موفق شدند کنترل «الشیخ سلمان»، «جبل الحاره» و «جبل بیت فارس» در ریف شمالی لاذقیه را به دست گیرند.

در همین راستا، ارتش سوریه، نیروهای دفاع ملی و نیروهای مقاومت عراقی هفته گذشته حملات شدیدی علیه مواضع تروریست‌های جیش الفتح انجام دادند.

این حملات با پشتیبانی دقیق جنگنده های روسی و یگان موشکی و خمپاره ای انجام شد و نیروهای سوری موفق شدند بلندی‌های شیر المسیره، رویسه القرعه و رویسه النبعه را از تروریست های جیش الفتح باز پس بگیرند.

با تثبیت مواضع نیروهای ارتش سوریه در مناطق یاد شده، نیروهای سوری و مقاومت عملیاتی را برای آزادسازی بلندی‌های الحاره آغاز کردند و در صورت پاکسازی این منطقه آخرین پناهگاه تروریست‌ها در بلندی‌های اطراف روستای برج القصب نیز در اختیار نیروهای سوری و مقاومت قرار خواهد گرفت و نیروها بعد از پاکسازی این مناطق به سمت روستای مهم و راهبردی السکریه پیشروی خواهند کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KPG51U

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.