کد خبر : 59892
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 ژانویه 2016 - 20:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عربستان در منطقه برای ایران ‌بی اهمیت است/آل سعود به مجامع بین‎المللی ‌حق‎السکوت می‌دهد بسته هستند

عربستان در منطقه برای ایران ‌بی اهمیت است/آل سعود به مجامع بین‎المللی ‌حق‎السکوت می‌دهد

عربستان در منطقه برای ایران ‌بی اهمیت است/آل سعود به مجامع بین‎المللی ‌حق‎السکوت می‌دهد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از بروجرد، علاء‌الدین بروجردی ظهر امروز در جمع مردم روستای شیروان با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با تلاش در سطوح گسترده ‌به دنبال تغییر فرهنگ نسل سوم و چهارم انقلاب هستند، افزود: ‌دشمنان با شبیخون فرهنگی بیگانه کردن جوانان نسل امروز با فرهنگ و بی‌تفاوتی نسبت به

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از بروجرد، علاء‌الدین بروجردی ظهر امروز در جمع مردم روستای شیروان با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با تلاش در سطوح گسترده ‌به دنبال تغییر فرهنگ نسل سوم و چهارم انقلاب هستند، افزود: ‌دشمنان با شبیخون فرهنگی بیگانه کردن جوانان نسل امروز با فرهنگ و بی‌تفاوتی نسبت به ارزش‌های نظام را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه حفظ جوانان نسل امروز یعنی سربازان عرصه جنگ فضای مجازی برای مقابله با ترفندهای دشمنان ضروری است، اظهار داشت: پیروی از اهل بیت (ع)‌ و برخورداری از نظام ولایی را می‌توان عامل برگزیدگی این ملت برشمرد.

بروجردی با بیان اینکه ‌امنیت پایدار ‌ایران در مقابل ناامنی کشورهای امنیت حتی برای دشمنان بحث‌برانگیز است، ادامه داد: امنیت ایران اسلامی در کنار برخورداری از پشتوانه امدادهای غیبی مرهون تلاش شبانه‌روزی و طاقت فرسای فعالان عرصه امنیت و مرزبانان است.

وی مهمترین موضوع کنونی کشور را مسائل اقتصادی خواند و خاطرنشان کرد: تاثیر اقتصاد در همه عرصه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس‌ با اشاره به امکانات بالقوه اقتصادی در کشور تاکید کرد: ایران اسلامی در میان همه کشورهای دنیا از بالاترین ذخایر نفت و گاز برخوردار است.  

بروجردی ‌‌حمله به سفارتخانه عربستان در ایران و به آتش کشیدن بخش‌هایی از ساختمان این سفارتخانه را نادرست خواند و عنوان کرد: حمله به سفارت عربستان تکرار اشتباه برخورد با سفارت انگلستان بود.

بروجردی از دستگیری ۵۰ نفر در جریان حمله به سفارتخانه عربستان در ایران خبر داد و افزود: تعرض به سفارتخانه‌های تحت حمایت جمهوری اسلامی ایران توان این کشور در حفاظت از سفارتخانه‌ها در دنیا را زیر سئوال می‌برد.

وی به تحریم ایران توسط عربستان اشاره و تاکید کرد: عربستان در منطقه برای ایران کشوری فاقد اهمیت است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فارغ از خرده‌واقعه‌ها، جمهوری اسلامی ایران در امنیت مطلوبی در مقایسه با سایر کشورهای منطقه به سر می‌برد.

بروجردی با اشاره به حمله بی‌رحمانه عربستان به یمن ادامه داد: حمله به یمن به خاک خون کشیدن ۱۳ هزار انسان بی‌گناه این کشور را به دنبال داشته است.

وی  یادآور شد: بر اساس آمارهای اعلام شده از مجموع کشته شدگان حمله عربستان به یمن ۵ هزار نفر را کودکان تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ‌به سکوت مجامع بین‎الملل در ‌ارتباط‌ با کشتار بی‌رحمانه مردم یمن اشاره ‌کرد و گفت: دریافت حق‎السکوت از عربستان عامل سکوت مجامع بین‎المللی در ‌ارتباط‌ با فاجعه یمن است.

انتهای پیام/‌85013‌/ش۳۰

http://fna.ir/C73A3M
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.