کد خبر : 59890
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 ژانویه 2016 - 20:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسلمانان آمریکا علیه عربستان کمپین سیب‌زمینی راه انداختند بسته هستند

مسلمانان آمریکا علیه عربستان کمپین سیب‌زمینی راه انداختند

مسلمانان آمریکا علیه عربستان کمپین سیب‌زمینی راه انداختند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، گروهی از مسلمانان آمریکا یک کمپین اعتراضی غیرمتعارفی را در آمریکا آغاز کردند و افراد را ترغیب کردند که با ارسال چندین سیب‌زمینی به سفارت عربستان در واشنگتن، آگاهی عمومی درباره سابقه هولناک عربستان در خصوص حقوق بشر را ارتقا دهند.  پایگاه اطلاع‌رسانی «اسپوتنیک» گزارش کرد، گروهی از

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، گروهی از مسلمانان آمریکا یک کمپین اعتراضی غیرمتعارفی را در آمریکا آغاز کردند و افراد را ترغیب کردند که با ارسال چندین سیب‌زمینی به سفارت عربستان در واشنگتن، آگاهی عمومی درباره سابقه هولناک عربستان در خصوص حقوق بشر را ارتقا دهند.

 پایگاه اطلاع‌رسانی «اسپوتنیک» گزارش کرد، گروهی از مسلمانان آمریکا اعلام کردند که به جای سخنرانی در محوطه‌های خیابانی و پخش آگهی در خیابان‌ها یا سازماندهی یک راهپیمایی اعتراضی که چندان موثر نیست، افراد را به ارسال صدها پوند سیب‌زمینی به سفارت عربستان در واشنگتن دعوت کردند.

طبق این گزارش، ارسال چندین سیب‌زمینی یا حتی جعبه‌های پر از سیب‌زمینی به سفارت عربستان در واشنگتن ممکن است یک اقدام جالب برای نشان دادن اعتراض به اوضاع حقوق بشر عربستان باشد.

یکی از اعضای جامعه اسلامی در آمریکا اعلام کرد که ما افراد را ترغیب به فرستادن سیب‌زمینی به سفارت عربستان در واشنگتن می‌کنیم. سیب‌زمینی‌ها به طور قطع هیچ ارتباطی با نقض حقوق بشر در عربستان ندارد اما جامعه مسلمانان آمریکا در صدد است آگاهی مردم آمریکا را افزایش دهند و توجهات را به سمت سفارت عربستان سوق دهند و در نتیجه افکار عمومی با جرایم و جنایت سعودی‌ها آشنا می‌شوند.

این کمپین اعتراضی از افراد سراسر جهان می‌خواهد تا تمبرهایی را بر هر تعداد سیب‌زمینی قرار دهند و آدرس سفارت عربستان در واشنگتن را بر روی سیب‌زمینی یادداشت کنند و از طریق سرویس‌های پست آن را به سوی سفارت عربستان در واشنگتن ارسال کنند.

یکی از سازماندهندگان این طرح می‌گوید که عربستان به راهپیمایی‌های متعارف علیه اوضاع حقوق بشرش عادت داده است و هم‌اکنون کمپین ارسال سیب‌زمینی به آمریکا به قدری غیرمتعارف است که به طور قطع اینبار در این دام گرفتار می‌شوند.

کمپین ارسال سیب‌زمینی بعد از آن بعنوان یک اعتراض عمومی آغاز شد که دولت عربستان تصمیم به اعدام شیخ «نمر باقر النمر» روحانی شیعه در عربستان گرفت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1H5B9Y
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.