کد خبر : 59687
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 ژانویه 2016 - 18:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استفاده از مشارکت مردم رویکرد اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است بسته هستند

استفاده از مشارکت مردم رویکرد اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است

استفاده از مشارکت مردم رویکرد اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، رضا جزینی زاده صبح سه شنبه در دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ضمن تشریح سیاست های کلان سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار داشت: یکی از رویکردهای اصلی سازمان استفاده از مشارکت مردم و سازمانهای

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، رضا جزینی زاده صبح سه شنبه در دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ضمن تشریح سیاست های کلان سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار داشت: یکی از رویکردهای اصلی سازمان استفاده از مشارکت مردم و سازمانهای مردم نهاد در حفظ محیط زیست است و وی معتقد است که با اعتماد سازی بین مردم و دولت می توان زمینه رشد و بروز خلاقیت ها را فراهم کرد.

وی افزود: مشارکت مردم در حل معضلات زیست محیطی مهمترین پیشوانه دولت است و علی رغم اینکه موضوع مشارکت مردم در برنامه پنج ساله پنجم بسیار کم رنگ بود ولی در تدوین برنامه ششم توسعه نگاهی ویژه و جدی به آن گردیده و بر این باوریم بدون واگذاری کار به مردم فعالیت های زیست محیطی به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. خواهد ماند.

جزینی زاده با اشاره به اینکه حراست خانه دوم همکاران عزیز است گفت: وظیفه اصلی ما حفظ و صیانت از منابع مادی و معنوی سازمان خصوصا نیروی های انسانی شاغل در سازمان است و این موضوع در دولت تدبیر و امید در تصمیم گیری ها به جایگاه واقعی خود نزدیک می شویم و این امر نیز با بیانات روشنگر مقام معظم رهبری و مطالبات به حق ایشان سرعت خوبی به خود گرفته است.

وی تاکید کرد: ابلاغ سیاست های کلی محیط زیست توسط مقام معظم رهبری و توجه جدی ایشان به مقوله محیط زیست و رویکرد زیست محیطی دولت تدبیر و امید کار را برای همه شیرین کرده است چرا که متاسفانه قانون گریزی و سیاه نمایی در سال های قبل چه بلایی بر سر جامعه و خصوصا محیط زیست وارد کرده است.

مدیر کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: محیط زیست در دوران کنونی بیش از گذشته نیاز به همدلی، همزبانی و همراهی با سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.