کد خبر : 58903
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 6:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قالیباف: آمادگی داریم با دراختیار گرفتن استقلال و پرسپولیس مشکلات آن‌ها را حل کنیم بسته هستند

قالیباف: آمادگی داریم با دراختیار گرفتن استقلال و پرسپولیس مشکلات آن‌ها را حل کنیم

قالیباف: آمادگی داریم با دراختیار گرفتن استقلال و پرسپولیس مشکلات آن‌ها را حل کنیم

به گزارش اهروصال، در ابتدای این نشست که به میزبانی دکتر قالیباف برگزار شد، محمد خاکپور گزارشی از روند آماده سازی یکسال گذشته تیم امید و نتایج کسب شده این تیم در مسابقات رسمی و تدارکاتی را به شهردار تهران ارائه کرد. خاکپور همچنین با تمجید از فعالیت‌های چشمگیر شهرداری تهران در مقوله ورزش، خواستار

به گزارش اهروصال، در ابتدای این نشست که به میزبانی دکتر قالیباف برگزار شد، محمد خاکپور گزارشی از روند آماده سازی یکسال گذشته تیم امید و نتایج کسب شده این تیم در مسابقات رسمی و تدارکاتی را به شهردار تهران ارائه کرد.

خاکپور همچنین با تمجید از فعالیت‌های چشمگیر شهرداری تهران در مقوله ورزش، خواستار حمایت شهرداری از تیم امید و در نظر گرفتن پاداش ویژه برای صعود این تیم به رقابت‌های المپیک شد.

در ادامه این جلسه دکتر قالیباف ضمن خوشامدگویی به مدیریت و کادر فنی تیم امید اظهار داشت: با توجه به اینکه ضریب نفوذ ورزش در جامعه بسیار بالاست و دو مقوله مهم مذهب و ایرانی بودن در ورزش کاملا نهادینه است، بنده و مجموعه شهرداری تهران از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

قالیباف ادامه داد: اگرچه خیلی فوتبالی نیستم اما زمانی که همراه با تیم پاس در فوتبال نقش ایفا می‌کردیم، سعی‌مان بر این بود که به بهترین نحو مسائل و امورات مربوط به تیم‌داری را پیش ببریم که خوشبختانه با قهرمانی تیم پاس هم همراه بود.

شهردار تهران با اشاره به اهمیت مسابقات پیش روی تیم امید گفت: امیدوارم بازیکنان تیم امید با تمام وجود و فارغ از مسائل و تفکرات مادی برای موفقیت تلاش کنند و کاملا به بعد قهرمانی و افتخار آفرینی توجه داشته باشند.
قالیباف افزود: اگرچه شهرداری تهران به لحاظ مالی در تنگنا قرار دارد اما نهایت تلاش مان را برای حمایت از تیم امید انجام خواهیم داد و از آقای کاشانی می‌خواهم که پیگیر خواسته‌های کادرفنی و کمک های مجموعه شهرداری به تیم امید باشند.

قالیباف در ادامه به علاقمندی شهرداری تهران برای در اختیار گرفتن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و گفت: در راستای سیاست‌های شهرداری برای فعالیت در حوزه ورزش، آمادگی این را داریم که با در اختیار گرفتن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مشکلات این دو باشگاه پر طرفدار و مردمی را به حداقل برسانیم تا با کمترین دغدغه و مشکل روند رو به رشدی را در پیش بگیرند و جوابگوی خواسته های هواداران شان باشند.

قالیباف در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک، تاکید کرد که شهرداری تهران قطعا از تیم فوتبال امید حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.