کد خبر : 58861
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 11:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صلاحیت‌های کاندیدای انتخابات مجلس اهر و هریس در حال بررسی است بسته هستند

صلاحیت‌های کاندیدای انتخابات مجلس اهر و هریس در حال بررسی است

صلاحیت‌های کاندیدای انتخابات مجلس اهر و هریس در حال بررسی است

سید محمدعابدی رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: مردم در حماسه دیگر هفتم اسفندماه با حضور گسترده برای مشارکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقتدار و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند. فرماندار شهرستان اهر با اشاره

سید محمدعابدی رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: مردم در حماسه دیگر هفتم اسفندماه با حضور گسترده برای مشارکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقتدار و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه صلاحیت‌های کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهر و هریس در حال بررسی است، افزود: مراجع چهارگانه متشکل از نیروی انتظامی، دادگستری، اداره اطلاعات و اداره ثبت‌احوال شهرستان اهر که وظیفه ارسال سوابق کاندیداها رادارند بر مبنای این سوابق صلاحیت‌های کاندیدا بررسی می‌شود.

عابدی تصریح کرد: در صورت عدم تائید صلاحیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم در اهر و هریس زمان و مهلتی برای اعلام شکایت آن‌ها بر اساس قانون تعیین‌شده تا اینکه بتوانند نظر خود را در خصوص تائید نشدن صلاحیت اعلام کنند.

وی بابیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه سال جاری تمامی توطئه‌های دشمنان را برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی می‌کند، اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت و شورای نگهبان در کمال بی‌طرفی صلاحیت‌های کاندیداها را بررسی و احراز خواهند کرد.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر در پایان از افزایش ۶۰ درصدی داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مقایسه یا دوره نهم در حوزه انتخابیه اهر و هریس خبر داد، خاطرنشان کرد: تعداد داوطلبان ثبت‌نام کننده در انتخابات مجلس دهم، در این حوزه انتخابیه بی‌سابقه بوده و امیدواریم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده سالم و پرشور برگزار کنیم.

گفتنی است؛ انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهر و هریس، در روز هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.