کد خبر : 58715
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دسامبر 2015 - 0:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آقایان در فتنه ۸۸ با دانستن عدم تقلب اما شعار تقلب سر دادند/ لزوم تربیت نیروهای مجرب برای نظام اسلامی توسط بسیج حقوقدانان بسته هستند

آقایان در فتنه ۸۸ با دانستن عدم تقلب اما شعار تقلب سر دادند/ لزوم تربیت نیروهای مجرب برای نظام اسلامی توسط بسیج حقوقدانان

آقایان در فتنه ۸۸ با دانستن عدم تقلب اما شعار تقلب سر دادند/ لزوم تربیت نیروهای مجرب برای نظام اسلامی توسط بسیج حقوقدانان

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از مشهد، عباسعلی کدخدایی عصر امروز در پنجمین گردهمایی حقوقدانان بسیجی سراسر کشور که در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه نهم دی‌ماه قرار داریم که روز شکوه حضور مردم در دفاع از کیان نظام اسلامی است. مشاور عالی دبیر شورای نگهبان ضمن

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از مشهد، عباسعلی کدخدایی عصر امروز در پنجمین گردهمایی حقوقدانان بسیجی سراسر کشور که در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه نهم دی‌ماه قرار داریم که روز شکوه حضور مردم در دفاع از کیان نظام اسلامی است.

مشاور عالی دبیر شورای نگهبان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اعظم و امام جعفر صادق(ع) افزود: میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) تنها یک میلاد نیست، دین اسلام به عنوان آخرین پیام الهی برای بشریت نازل شد، اگر قرار باشد یک نقشه راه برای زندگی بشریت وجود داشته باشد حکم عقل می‌کند که دین باید مکتب جامعی باشد.

وی بیان کرد: ویژگی دین اسلام این است که برای همه بشریت قابلیت انعطاف دارد و ما فراتر از یک مکتب به آن نگاه می‌کنیم، همچنین هنوز نتوانسته‌ایم آن تمدن عظیم اسلامی که رهبر معظم انقلاب هم در فرمایش‌های خود به آن تأکید داشتند، بنا کنیم.

مشاور عالی دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: پیام آخرین دین الهی توسط یک انسان و یک اسوه کامل ابلاغ شد، لذا وقتی بعد از پیامبر اسلام رهبران دینی ما از هم فاصله گرفتند و منافع شخصی خود را مدنظر قرار دادند، آن‌گاه این انحراف صورت گرفت، بعد از قرن‌هایی که تا به امروز طی شد این امام راحل بود که حرکت را شروع کردند و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی تأکید کرد: برای میل به تمدن اسلامی در دنیا نظام اسلامی ایران یک پایه و سکوی اولیه است که برای ساخته‌شدن این تمدن به ساختارها، نیروهای با کفایت و نقشه راه به عنوان سه مولفه نیازمند هستیم، لذا بسیج در همه اقشار جامعه حضور فعال دارد.

سخنگوی سابق شورای نگهبان تبیین کرد: با توجه به اینکه بسیج در بخش‌های مختلف حضور دارد اما باید هدف خود را در واقع تمدن نوین اسلامی قرار دهد، لذا در بسیج حقوقدانان باید با این نگاه به سمت هدف حرکت کرد ضمن اینکه بسیج باید به سمتی حرکت کند که تربیت نیروی اسلامی در آن شکل بگیرد.

کدخدایی با اشاره به اینکه برای داشتن یک نظام اسلامی وجود نیروهای مجرب الزامی است، خاطرنشان کرد: این مهم در بسیج حقوقدانان میسر می‌شود، تا به امروز بسیج همه بحران‌های به وجود آمده را با ایثارگری خنثی کرده و دشمن هم این مسئله را درک کرده است که به سهولت نمی‌تواند با وجود چنین نیروهایی از سد این نظام عبور کند.

وی در ادامه با تشریح وقایع فتنه ۸۸، یادآور شد: دشمن امروز برای براندازی نظام تلاش خود را می‌کند و اگر در جنگ تحمیلی موفق به این مهم نشد اما در فتنه ۸۸ این طمع را کرد آن هم به گونه‌ای که در این فتنه کیان نظام را مورد هدف قرار داده بود که حضور بسیج و مردم مسئله را خاتمه داد.

مشاور عالی دبیر شورای نگهبان بیان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ تأکید بر بصیرت داشت و دشمن از این کانون حمله کرد، لذا برخی از علاقه‌مندان به نظام سوال می‌کردند که نکند شورای نگهبان خطایی کرده باشد، دشمن با اقدامات و تبلیغات خود تعدادی از مسئولان را نیز به تردید وا داشته بود.

وی با تأکید بر اهمیت بحث نفوذ و توجه به آن خواستار شد: وقتی رهبر انقلاب می‌فرمایند، نفوذ فرهنگی بدتر از موضوعات دیگر است باید گفت انتخابات سال ۸۸ شکوه نظام اسلامی بود، به نوعی دشمن آمده بود که آن را مخدوش کند حتی تلاش زیادی کردند تا بگویند گزارش‌ها خلاف واقع است در حالی که آقایان می‌دانستند امکان تقلب وجود ندارد اما شعار تقلب سر دادند.

کدخدایی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج این مأموریت را دارد که در جهات مختلف آگاهی دادن به مسئولان را ارتقا دهد، لذا بسیج برای پاسداری از این شجره طیبه باید نیرو تربیت کند.

انتهای پیام/۳۱۳۸/ت۴۰/پو۳۰۰۲

http://fna.ir/9IR3LM
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.