کد خبر : 58702
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دسامبر 2015 - 0:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هم و غم مسلمانان از بین بردن مشکلات کشورهایی مانند عراق و سوریه باشد بسته هستند

هم و غم مسلمانان از بین بردن مشکلات کشورهایی مانند عراق و سوریه باشد

هم و غم مسلمانان از بین بردن مشکلات کشورهایی مانند عراق و سوریه باشد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، اختتامیه بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی هم اکنون در سالن همایش هتل استقلال با حضور شخصیت‌هایی از ۷۰ کشور اسلامی در حال برگزاری است. آیت‌الله جعفر سبحانی طی پیامی خطاب به شرکت‌کنندگان بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ضمن تبریک میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص)

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، اختتامیه بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی هم اکنون در سالن همایش هتل استقلال با حضور شخصیت‌هایی از ۷۰ کشور اسلامی در حال برگزاری است.

آیت‌الله جعفر سبحانی طی پیامی خطاب به شرکت‌کنندگان بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ضمن تبریک میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) و فرزند ایشان امام صادق (ع) ، گفت: امیدوارم خداوند یار و یاور شما باشد تا بتوانیم موفقیت‌هایی را از این اجلاس کسب کنیم.

وی با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه «فتح» ابراز داشت: ما می‌توانیم بسیاری از مسائل خودمان را به قرآن استناد کنیم لذا امروز که در شرایط جهان اسلام چنین اجلاس‌هایی تشکیل شده، توجه‌تان رسیدگی به اوضاع نابسامان مسلمانان باشد.

آیت‌الله سبحانی تصریح کرد: ملت‌های اسلامی امروز باید همه هم و غمشان از بین بردن مشکلاتی باشد که کشورهایی مانند عراق، یمن، سوریه و فلسطین درگیر آن هستند و باید جنایت‌هایی که تروریست ها در این کشورها انجام می‌دهند، محکوم شود.

وی گفت: امروز که مسلمانان مورد آزمایش قرار گرفته‌اند این اجلاس باید بتواند راهکارهای عملیاتی برای مسلمانان ارائه دهد.

این مرجع تقلید با اشاره به گروه تکفیری داعش، خاطرنشان کرد: یک گروهی که هیچ ربطی به مسلمانان ندارد تحت عنوان اسلام به کشتار مسلمانان می‌پردازد. آنها مردان، زنان و کودکان مسلمان را به خاک و خون کشیده‌اند و ما باید نشان دهیم که آنها هیچ گونه ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارند.

وی گفت: با پایبندی به اصول اسلام تلاش کنیم آنچه خداوند فرموده را ابتدا عمل کرده و چهره دشمنانی همچون داعش را برای همگان روشن کنیم.

آیت‌الله سبحانی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای میهمانان شرکت‌کننده در بیست و نهمین کنفرانس وحدت اسلامی از ۷۰ کشور اسلامی گفت: امیدوارم بتوانید به نحو مطلوبی جلسه را به پایان رسانده و به با دستاورد‌های ارزشمند در جهت وحدت و یکپارچگی مسلمانان به کشورهای خود بازگردید.

انتهای پیام/

http://fna.ir/AHK9E2
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.