کد خبر : 58312
تاریخ انتشار : شنبه 26 دسامبر 2015 - 22:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فولادی‌ها استقلال را تشویق کردند/ یک دقیقه سکوت برای چاچا بسته هستند

فولادی‌ها استقلال را تشویق کردند/ یک دقیقه سکوت برای چاچا

فولادی‌ها استقلال را تشویق کردند/ یک دقیقه سکوت برای چاچا

اهواز – استقلال خوزستان در بازی با سپاهان که به تساوی دست یافت در اقدامی جالب از تشویق برخی هواداران و لیدرهای فولاد خوزستان هم بهره برد. به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه الغدیر به

اهواز – استقلال خوزستان در بازی با سپاهان که به تساوی دست یافت در اقدامی جالب از تشویق برخی هواداران و لیدرهای فولاد خوزستان هم بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه الغدیر به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم امتیازات را با هم تقسیم کردند.

* این بازی را محسن ترکی با کمک مهدی الوندی و حسین رحیمی پور قضاوت کرد که در این بازی به رحیم زهیوی (استقلال) و وریا غفوری، هادی عقیلی، علی احمدی (سپاهان) اخطار داد.

* گل های این بازی رحیم زهیوی دقیقه ۵۸ برای استقلال خوزستان و محمدرضا خلعتبری دقیقه ۸۵ برای سپاهان اصفهان به ثمر رساند.

* استقلال اهواز در این بازی با ترکیب: فرناندو ده خسوس، پیمان شیرزادی،موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری،مهدی رحیم زهیوی، حسن بیت سعید(فرشاد جان فزا ۸۸)، عقیل شویعی کعبی، مهدی زبیدی(روح الله سیف الهی۷۰)، سید جلال عبدی و علی اصغر عاشوری(ادوارد سوارز۸۲) وارد میدان شد.

* تیم فوتبال سپاهان اصفهان در این دیدار با ترکیب: رحمان احمدی، وریا غفوری، هادی عقیلی، عبدالله کرمی (۴۰- علی احمدی)، سعید قائدی، محرم نویدکیا (۶۵- حسین پاپی)، میلاد سرلک (۶۳- رسول نویدکیا)، علی کریمی، فاضل موسایف، مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری در برابر حریف صف آرایی کرد.

* قبل از آغاز بازی، بازیکنان دو تیم و هواداران پیش از شروع مسابقه به احترام شادروان محمد رضا صفاریان (رضا چاچا) لیدر و ماساژور قدیمی فوتبال ایران که چند روز قبل فوت کرده بود، یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.

* باشگاه استقلال خوزستان در اقدامی جالب، عید کریسمس را با هدایایی به بازیکنان خارجی دو تیم تبریک گفت.

* قبل از آغاز این دیدار عبدالله کرمی و محمدرضا خلعتبری دو بازیکن سپاهان به سمت ویسی رفتند و از سوی دیگر عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان که سابقه حضور در سپاهان را دارد با دسته گل به سمت نیمکت تیم اصفهانی رفت.

* هواداران فولاد خوزستان امروز با حضور در ورزشگاه غدیر اهواز برای تشویق دیگر نماینده خوزستان با هواداران استقلال متحد شدند.

*در نیمه اول این دیدار از زمانی که هواداران اهوازی حاضر در ورزشگاه متوجه شدند فولاد خوزستان موفق شده است دروازه راه‌آهن را باز کند، از این خبر خوشحال شده و به شدت این تیم را تشویق کردند.

*حدود سه هزار نفر برای تماشای مسابقه در ورزشگاه حضور یافتند و در بین هواداران استقلال خوزستان، تعدادی از هواداران فولاد نیز با لباس و پرچم قرمز حضور دارند و جالب اینکه امروز هواداران استقلال و فولاد برای تشویق تیم آبی‌پوش خوزستانی متحد شده‌اند.

*حدود ۱۵ تماشاگر اصفهانی برای تماشای مسابقه خود را به ورزشگاه رساندند. نکته قابل توجه اینکه قبل از آغاز بازی هواداران اهوازی به سمت اصفهانی‌ها رفته و در کنار آنها مستقر شدند که این موضوع با اعتراض رسول خوروش به نیروی انتظامی همراه شد. در این میان مأموران نیروی انتظامی هواداران سپاهان را به جایگاه ویژه ورزشگاه انتقال داد.

* عبدالله کرمی در اواخر نیمه اول از ناحیه قفسه سینه احساس ناراحتی کرد و ضمن تعویض با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت تا تحت مراقبت قرار بگیرد.

* هواداران بنری با عنوان «حسن بیت سعید نیمار خوزستان» به ورزشگاه آورده بودند.

* مهدی زبیدی پس از اینکه تعویض شد، در آغوش عبدالله ویسی قرار گرفت و به دستور سرمربی تیمش راهی رختکن شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.