کد خبر : 58253
تاریخ انتشار : شنبه 26 دسامبر 2015 - 11:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هواپیمای مسافربری روسیه با ماده منفجره «سی‌۴» سرنگون شده است بسته هستند

هواپیمای مسافربری روسیه با ماده منفجره «سی‌۴» سرنگون شده است

هواپیمای مسافربری روسیه با ماده منفجره «سی‌۴» سرنگون شده است

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حمله تروریستی ۳۱ اکتبر به هواپیمای مسافربری روسیه، با استفاده از ماده منفجره سی‌4 صورت گرفته است.  ماده «سی‌4»، جزء مواد منفجره بسیار قدرتمند است که تروریست‌ها با کار گذاشتن قوطی نوشیدنی حاوی آن در ایرباس A321 متعلق به خطوط هوایی روسیه، تمامی ۲۲۴ مسافر آن را کشتند. 

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حمله تروریستی ۳۱ اکتبر به هواپیمای مسافربری روسیه، با استفاده از ماده منفجره سی‌4 صورت گرفته است. 

ماده «سی‌4»، جزء مواد منفجره بسیار قدرتمند است که تروریست‌ها با کار گذاشتن قوطی نوشیدنی حاوی آن در ایرباس A321 متعلق به خطوط هوایی روسیه، تمامی ۲۲۴ مسافر آن را کشتند. 

این خبر را یک منبع آگاه روز جمعه به روزنامه روسی «کامرسنت» گفته است. بخش انگلیسی خبرگزاری اسپوتنیک هم این خبر را از قول «کامرسنت» گزارش داده است. 

این منبع آگاه گفت: «سرویس‌های ویژه روسیه به این نتیجه رسیده‌اند که این بمب دست‌ساز ممکن است با استفاده از ماده انفجاری پلاستیکی "سی۴"، ساخته شده باشد؛ ماده‌ای که طراحی آن در آمریکا صورت گرفته اما در حال حاضر در کشورهای زیادی آن را تولید می‌کنند.»

منبع مورد استناد کامرسنت گفته این یافته، فهرست مجرمان دخیل در این جنایت را گسترده‌تر کرده و باعث می‌شود جستجو برای یافتن عوامل این اقدام تروریستی پیچیده‌تر شود.

خبرگزاری اسپوتنیک، چنانکه پیشتر هم اشاره شده بود می‌نویسد این بمب‌ دست‌ساز احتمالاً زیر یکی از صندلی‌ها مسافران، در نزدیکی یکی از پنجره‌های هواپیما کار گذاشته شده است.

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/P85YSP
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.