کد خبر : 58158
تاریخ انتشار : جمعه 25 دسامبر 2015 - 18:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مجلس کم‌کاری‌های سازمان محیط زیست‌ را پیگیری می‌کند/ تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست در دستور کار مجلس بسته هستند

مجلس کم‌کاری‌های سازمان محیط زیست‌ را پیگیری می‌کند/ تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست در دستور کار مجلس

مجلس کم‌کاری‌های سازمان محیط زیست‌ را پیگیری می‌کند/ تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست در دستور کار مجلس

به گزارش اهروصال اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از آلودگی شدید هوا و عدم رسیدگی رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست برای حل این معضل اظهار داشت: متاسفانه مسئولان به جای اینکه مسائل حوزه تحت

به گزارش اهروصال اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از آلودگی شدید هوا و عدم رسیدگی رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست برای حل این معضل اظهار داشت: متاسفانه مسئولان به جای اینکه مسائل حوزه تحت مسئولیت خود را مورد توجه قرار داده و برای راه‌حل آن چاره‌اندیشی کنند، مشغول فرافکنی بوده و به اصل موضوع کمتر توجه می‌کنند.

وی افزود: در بخش محیط زیست مسئولان مربوطه به ویژه خانم ابتکار به جای اینکه مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را مورد توجه و اهتمام قرار دهند و راه حلی برای مسائل مربوط به محیط زیست داشته باشند فرافکنی می‌کنند لذا مشکلات مربوط به آن مضاعف می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در زمان مطرح کردن بحث بنزین، خانم ابتکار مقصر اصلی را افراد دیگری می‌دانست و تقصیر را گردن دیگران می‌انداخت و نه تنها به دنبال حل آن نبود بلکه درگیر مسائل دیگر شده بود.

کوثری با ابراز تاسف از آلودگی شدید موجود در کلانشهرها به ویژه شهر تهران تاکید کرد: مسئولان این حوزه به ویژه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تنها یک مسئولیت را برعهده گرفتند ولی متاسفانه توان مدیریتی برای ارائه راه حل مشکلات را ندارند. اگر مسئولیتی گرفتند و تخصص این کار را دارند باید راه‌حل‌های مناسبی در جهت حل معضلات و مشکلات حیطه کاری خود ارائه دهند. در غیر این صورت باید کنار بروند تا متخصصان و افراد توانمند در این زمینه مسئولیت را برعهده بگیرند تا مردم به زندگی آرام خود ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اگر روند کنونی سازمان حفاظت از محیط زیست به این شکل ادامه پیدا کند به طور قطع و یقین مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کرده و فکری به حال این جریان می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه متذکر شد: قطعا مجلس و کمیسیون‌های مربوط به محیط زیست در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام داده و به دلیل کوتاهی های این سازمان طرح تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت محیط زیست را در دستور کار خود قرار داده و پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/AQYI01
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.