کد خبر : 57989
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 دسامبر 2015 - 16:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لیست موقت اصلاح‌طلبان برای مجلس آماده شده است/ ۹ تا ۱۰ نفر از لیست تهران را زنان تشکیل می‌دهند بسته هستند

لیست موقت اصلاح‌طلبان برای مجلس آماده شده است/ ۹ تا ۱۰ نفر از لیست تهران را زنان تشکیل می‌دهند

لیست موقت اصلاح‌طلبان برای مجلس آماده شده است/ ۹ تا ۱۰ نفر از لیست تهران را زنان تشکیل می‌دهند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سهیلا جلودارزاده عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لیست اصلاح‌طلبان پس از تأیید صلاحیت‌ها نهایی می‌شود. وی تصریح کرد: این خواسته همیشگی زنان اصلاح‌طلب است که ۳۰ درصد از لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای مجلس از حوزه انتخابیه تهران را زنان به خود اختصاص دهند. جلودارزاده

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سهیلا جلودارزاده عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لیست اصلاح‌طلبان پس از تأیید صلاحیت‌ها نهایی می‌شود.

وی تصریح کرد: این خواسته همیشگی زنان اصلاح‌طلب است که ۳۰ درصد از لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای مجلس از حوزه انتخابیه تهران را زنان به خود اختصاص دهند.

جلودارزاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا لیست موقتی نیز در جبهه اصلاح‌طلبان تهیه شده است یا خیر، گفت: بله، لیست موقت اصلاح‌طلبان آماده شده است و برخی از احزاب اصلاح‌طلب که عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستند، لیست پیشنهادی را به شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: باید لیست نهایی اصلاح‌طلبان پس از بررسی‌ها و پایش کردن اوضاع نهایی شود.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار خاطرنشان کرد: در لیست نهایی اصلاح‌طلبان قطعاً ۹ الی ۱۰ نفر از اعضا را زنان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1CDS15
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.