کد خبر : 57714
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 19:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز به کار هیئت ورزشی بیماری‌های خاص شهرستان ملایر بسته هستند

آغاز به کار هیئت ورزشی بیماری‌های خاص شهرستان ملایر

آغاز به کار هیئت ورزشی بیماری‌های خاص شهرستان ملایر

به گزارش اهروصال به نقل از مهر با اشاره به آغاز به کار هیئت ورزشی بیماری‌های خاص در ملایر اظهار داشت: جلسه کاری هیئت ورزشی بیماری‌های خاص با حضور اعضاء و خیرین در شهرستان ملایر برگزار شد. وی افزود: در این جلسه سعی ضمن بررسی وضعیت بیماران تحت پوشش این هیئت، پیش‌بینی‌های لازم به‌منظور شناسایی

به گزارش اهروصال به نقل از مهر با اشاره به آغاز به کار هیئت ورزشی بیماری‌های خاص در ملایر اظهار داشت: جلسه کاری هیئت ورزشی بیماری‌های خاص با حضور اعضاء و خیرین در شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه سعی ضمن بررسی وضعیت بیماران تحت پوشش این هیئت، پیش‌بینی‌های لازم به‌منظور شناسایی و ثبت تشکیلاتی آن‌ها از سوی اعضای هیئت صورت گیرد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر  گفت: این هیئت بیماران هموفیلی، دیابتی، تالاسمی، پیوند اعضاء، سرطانی و بیماران مبتلابه ms را شامل می‌شود.

رضایی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ هیئت ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در ملایر فعالیت می‌کنند و آمادگی دارند از نوجوانان و جوانان شهر ملایر در این ۴۱ رشته ورزشی ثبت‌نام به عمل‌آورند.

وی با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این شهرستان گفت: طبق آمار صورت گرفته بیش از ۹ هزار بیمه‌شده ورزشی در ملایر فعالیت می‌کنند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: ملایر درزمینهٔ مربی در هیئت‌های ورزشی مشکلی ندارد و در این هیئت‌ها ۱۷۱ مربی کارت دار و رسمی مسئولیت آموزش علاقه‌مندان را بر عهده‌دارند که در بعضی از موارد مربیان عضو تیم‌های ملی هستند و درزمینهٔ سطح و ظرفیت مربیان در جایگاه خوبی قرار داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.