کد خبر : 57705
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 19:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برف بازی تماشاگران تبریزی با مظلومی/ شعار علیه مدیرعامل تراکتور بسته هستند

برف بازی تماشاگران تبریزی با مظلومی/ شعار علیه مدیرعامل تراکتور

برف بازی تماشاگران تبریزی با مظلومی/ شعار علیه مدیرعامل تراکتور

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امروز ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع شاگردان مظلومی تمام شد تا استقلال به فینال جام حذفی

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امروز ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع شاگردان مظلومی تمام شد تا استقلال به فینال جام حذفی صعود کند.

بازیکنان تراکتورسازی امروز نمایش چندان خوبی از خود نشان ندادند و این امر اعتراض قلعه نویی را به همراه داشت. امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی بارها از عملکرد بازیکنان تیمش گلایه داشت و با رفتارهای خود در کنار زمین آن را نشان داد.

شعار علیه جابر انصاری بازیکن تبریزی استقلال از طرف تماشاگران تراکتورسازی از دیگر حواشی این مسابقه بود.

این دیدار بسیار فیزیکی و پربرخورد برگزار شد که زرگر داور بازی بارها از کارت زرد خود استفاده کرد و درنهایت شجاع خلیل زاده در دقیقه ۹۲ با گرفتن دومین کارت زرد خود اخراج شد.

تماشاگران تراکتورسازی که در این هوای بسیار سرد تبریز به ورزشگاه آمده بودند به شدت به عملکرد ضعیف بازیکنان تراکتورسازی معترض بودند.

بعداز پایان این دیدار که تراکتورسازی از صعود به فینال جام حذفی بازماند تماشاگران تراکتورسازی علیه عباسی مدیرعامل تراکتورسازی شعار سر دادند.

گل های استقلال در این دیدار را سجاد شهباززاده در دقیقه ۲۹ و ۵۲ به ثمر رساند و  تنها گل تراکتورسازی را نیز در دقیقه ۴۹ آگوستو سزار به ثمر رساند.

رحمتی، مگوییان و حیدری از استقلال و خلیل زاده و عشوری هم از تراکتورسازی در این دیدار کارت زرد گرفتند.

منصور پورحیدری سرپرست استقلال که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است، در اوایل نیمه دوم  توسط هواداران تراکتورسازی به شدت تشویق شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.