کد خبر : 57690
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 19:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مقصر شکست تراکتورسازی من هستم/ شعار علیه عباسی درست نیست بسته هستند

مقصر شکست تراکتورسازی من هستم/ شعار علیه عباسی درست نیست

مقصر شکست تراکتورسازی من هستم/ شعار علیه عباسی درست نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش امروز زحمات زیادی کشیدند، گفت: مقصر باخت من هستم و مسئولیت شکست برابر استقلال را به گردن می‌گیرم. به گزارش اهروصال به نقل ازمهر، امیر قلعه نویی بعداز ظهر سه شنبه در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم استقلال تهران با تراکتورسازی تبریز

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش امروز زحمات زیادی کشیدند، گفت: مقصر باخت من هستم و مسئولیت شکست برابر استقلال را به گردن می‌گیرم.

به گزارش اهروصال به نقل ازمهر، امیر قلعه نویی بعداز ظهر سه شنبه در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم استقلال تهران با تراکتورسازی تبریز به خبرنگاران گفت: اگر در این بازی ما باختیم مقصر عباسی نیست چراکه تعویض های بازی را من کردم و چه ربطی به او دارد که تماشاگران علیه وی شعار دادند.

وی با بیان اینکه شعار علیه عباسی درست نیست، گفت: عباسی زحمات زیادی را برای تیم می کشد و متاسفانه حرکت های بعد از بازی حرکات خوبی نبود.

قلعه نویی با اشاره به اینکه دو تعویضی که انجام دادم ما را ۹ نفره کرد، افزود: بازیکنان تراکتورسازی امروز خیلی موقعیت داشتند ولی استقلال با دو موقعیت به گل رسید و پیروز میدان شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز سپس با تاکید بر اینکه از امروز به لیگ برتر فکر می کنم، گفت: بازیکنان ما امروز زحمات خودشان را کشیدند و با این حال بازنده شدند که من جا دارد این پیروزی را به استقلالی ها تبریک بگویم و آرزوی شفای عاجل برای منصور پورحیدری داشته باشم.

وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید در نیم فصل گفت: امروز دیدید که مهاجم ما دو توپ را گل نکرد و موقعیت های زیادی هم سایر بازیکنان هدر دادند که نیاز است تیم را تقویت کنیم و چند بازیکن خوب و تمام کننده اضافه کنیم.

وی سپس با بیان اینکه حمودی و نریمان جهان امروز افتضاح بازی کردند، گفت: حمودی هفته قبل خیلی خوب بود ولی امروز خوب بازی نکرد.

قلعه نویی همچنین با اشاره به اینکه تیم ابتدای فصل با نظر مدیرعامل بسته نشده است، گفت: این تیم با نظر تونی اولیویرا بسته شده که باید در نیم فصل چند بازیکن کلیدی به جمع خودمان اضافه کنیم.

وی سپس با تاکید بر اینکه باید بازیکنانی به تراکتور بیایند که دلشان با این تیم باشد و به تراکتورسازی عشق بورزند، افزود: در مورد رحمانی هم نظری ندارم و او که سربازی اش تمام شده باید جلسه ای با مدیرعامل باشگاه برگزار کند و درمورد آینده خودش تصمیم بگیرد.

دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امروز ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع شاگردان مظلومی تمام شد تا استقلال به فینال جام حذفی صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.