کد خبر : 57666
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 15:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ترکیب تراکتورسازی و استقلال تهران مشخص شد بسته هستند

ترکیب تراکتورسازی و استقلال تهران مشخص شد

ترکیب تراکتورسازی و استقلال تهران مشخص شد

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امروز ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز به مصاف هم می روند که ترکیب دو تیم برای این دیدار مشخص شد. پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان پایتخت برای این دیدار از

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امروز ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز به مصاف هم می روند که ترکیب دو تیم برای این دیدار مشخص شد.

پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان پایتخت برای این دیدار از مهدی رحمتی درون دروازه تیمش استفاده می کند و هرایر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری و فرشید اسماعیلی دیگر نفرات تیم استقلال در این بازی هستند.

و اما در آن سوی میدان امیر قلعه نویی ترکیب تیم تراکتورسازی را به این صورت چیده است که محمدرضا اخباری همچون بازی های گذشته در درون دروازه سرخ پوشان تبریز قرار می گیرد و محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، سروش رفیعی، سعید آقایی، سینا عشوری، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی، شجاع خلیل زاده و آگوستو سزار سایر بازیکنان تراکتورسازی در این بازی هستند.

پیروز این بازی به فینال جام حذفی صعود می کند و حریف ذوب اهن اصفهان در مرحله فینال می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.