کد خبر : 57318
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دسامبر 2015 - 18:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای «جواد افشار» توانست خیابان ها را خلوت کند/ بحران مالی تلویزیون گریبان گیر «کیمیا» شد بسته هستند

«جواد افشار» توانست خیابان ها را خلوت کند/ بحران مالی تلویزیون گریبان گیر «کیمیا» شد

«جواد افشار» توانست خیابان ها را خلوت کند/ بحران مالی تلویزیون گریبان گیر «کیمیا» شد

به گزارش اهروصال«روح الله سهرابی» به نمایندگی از انجمن سینمی انقلاب و دفاع مقدس که در تولید مجموعه «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: درباره سریال «کیمیا» بهتر است به سختی کار اشاره کنیم. تولید این سریال

به گزارش اهروصال«روح الله سهرابی» به نمایندگی از انجمن سینمی انقلاب و دفاع مقدس که در تولید مجموعه «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: درباره سریال «کیمیا» بهتر است به سختی کار اشاره کنیم. تولید این سریال ۴ سال ناپیوسته و ۲ سال پیوسته یک گروه و تیم حرفه ای را درگیر خود کرده است.

وی افزود: در راس این گروه آقای شفیعی تهیه کننده قرار دارد و بعد آقای افشار کارگردان سریال حضور دارند که نگاه ارزشی و قابل دفاع و شایسته ای دارد و هم تخصصش در کار که نشان داد به اصول اصلی و مهم سینما و تلویزیون مسلط است و اگر منصفانه نگاه کنیم، مخاطبان تلویزیون را درگیر کرده است.

سهرابی تصریح کرد: سر ساعت ۲۱:۳۰ بسیاری از مردم تلویزیون خود را روی شبکه دو سیما می گذارند و پیگیر ماجراهای کیمیا هستند که نشان دهنده توفیق سریال در جذب مخاطب است. ضمن اینکه طبیعی است که هر سریالی نقاط مثبت و منفی داشته باشد و هر اثر هنری ویژگی های مثبت و منفی دارد که کیمیا هم مستثنی نیست.

وی اظهارداشت: اگر کلیت شرایط را ببینیم با توجه به سختی کار که ۳۰ الی ۴۰ قسمت در فضای انقلاب کار تولید شده، گروه سازنده با فقز لوکیشن دهه ۵۰ مواجه بوده است و وقتی همین یک بخش کار را ببینیم که با چه سختی تولید شده، واقعا قابل ستایش است و نشان از سختی طاقت فرسای کار دارد.

وی ادامه داد: عوامل تولید سریال کیمیا به ویژه آقای افشار از عهده کار برآمده اند هرچند که شاید برخی اعتقاد داشته باشند که سریال از این بهتر هم می توانست باشد. اما ما باید ببینیم شرایط تولید چطور بوده است. در طول ۲ الی ۳ سال اخیر تلویزیون به شدت درگیر بحران مالی بود و چه بسا اگر شرایط مالی ایده آل تر بود، کیمیا هم با کیفیت بهتری ساخته می شد.

وی عنوان داشت: تجربه موفق کیمیا نشان داد که صداوسیما همچنان می تواند با سریالهای شاخص مخاطب حداکثری جذب کند و سریال کیمیا نشان داد جای سریال های طولانی در تلویزیون خالی است و لازم است با سرعت و قدرت بیشتری به سمت تولید آثار با تعداد قسمت زیاد حرکت کند.

سهرابی همچنین در ادامه گفت و گو با فارس درباره تولید آثار تلویزیونی دیگر با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: انجمن نگاه ویژه ای به شبکه های تلویزیونی دارد و مخاطبین کارهای نمایشی تلویزیون بیشتر است و اوضاع سینما تعریفی نیست. در زمینه دفاع مقدس هم چند اثر تلویزیونی در دستور کار قرار دارد که تا چند ماه آینده تکلیف تولیدشان مشخص خواهد شد. جلسات خوب و قابل تأملی هم در این زمینه با مدیران تلویزیون داشته ایم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/D3LGD1
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.