کد خبر : 57308
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دسامبر 2015 - 18:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورحیدری: هواداران استقلال را حمایت کنند انگار مرا دعا کرده‌اند/ بازیکنان با برد تراکتورسازی مرا خوشحال کنند بسته هستند

پورحیدری: هواداران استقلال را حمایت کنند انگار مرا دعا کرده‌اند/ بازیکنان با برد تراکتورسازی مرا خوشحال کنند

پورحیدری: هواداران استقلال را حمایت کنند انگار مرا دعا کرده‌اند/ بازیکنان با برد تراکتورسازی مرا خوشحال کنند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس منصور پورحیدری که چند روزی است که در بیمارستان ایران مهر بستری است در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و فکر می‌کنم امروز حال بهتری دارم جا دارد از کارکنان، پزشکان و دست اندرکاران بیمارستان ایران مهر تشکر کنم که

به گزارش اهروصال به نقل از فارس منصور پورحیدری که چند روزی است که در بیمارستان ایران مهر بستری است در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و فکر می‌کنم امروز حال بهتری دارم جا دارد از کارکنان، پزشکان و دست اندرکاران بیمارستان ایران مهر تشکر کنم که خیلی به من بابت وضعیتم کمک کردند.

وی تاکید کرد: امروز با دکتر معالجم صحبت کردم و او ابراز امیدواری کرد که چند روز دیگر مرخص شوم.

سرپرست کنونی تیم استقلال تاکید کرد: تمام فکر و ذکرم استقلال است و امروز همسرم به من گفت تعداد از هواداران با بنر و دسته گل جلوی در بیمارستان آمده‌اند که از آنها تشکر می‌کنم. من از هواداران می خواهم که استقلال را حمایت کنند و تیم محبوبمان را یاری نمایند که اگر این اتفاق بیفتد انگار من را دعا کرده‌اند.

پورحیدری ادامه داد: استقلال این روزها به حمایت نیاز دارد و سه شنبه باید بازی حساسی با تراکتورسازی انجام دهد که در صورت برد بازیکنان من را خوشحال می‌کنند.

سرپرست تیم استقلال در پایان اظهاراتش تاکید کرد: از همه کسانی که در این مدت به بیمارستان آمدند تشکر می‌کنم و امیدوارم روزی بتوانم محبت‌های این عزیزان را جبران کنم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DNJGLD
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.