کد خبر : 57159
تاریخ انتشار : شنبه 19 دسامبر 2015 - 22:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مقابله هوشمندانه ایران و عمان با قاچاق مواد مخدر از مرزهای آبی/اتحاد بین کشورهای همسایه برای خنثی شدن توطئه گروهک‌های تروریستی بسته هستند

مقابله هوشمندانه ایران و عمان با قاچاق مواد مخدر از مرزهای آبی/اتحاد بین کشورهای همسایه برای خنثی شدن توطئه گروهک‌های تروریستی

مقابله هوشمندانه ایران و عمان با قاچاق مواد مخدر از مرزهای آبی/اتحاد بین کشورهای همسایه برای خنثی شدن توطئه گروهک‌های تروریستی

به گزارش اهروصال به نقل از سایت پلیس سردار حسین اشتری در حاشیه دوازدهمین اجلاس کمیته مشترک دوستی نظامی جمهوری اسلامی ایران و عمان با سرتیپ ستاد «البلوشی» معاون عملیات و برنامه ریزی ستاد کل ارتش عمان دیدار کرد و گفت: کشور عمان کشور مسلمان، دوست و همسایه ما بوده و مسئولان و ملت ما

به گزارش اهروصال به نقل از سایت پلیس سردار حسین اشتری در حاشیه دوازدهمین اجلاس کمیته مشترک دوستی نظامی جمهوری اسلامی ایران و عمان با سرتیپ ستاد «البلوشی» معاون عملیات و برنامه ریزی ستاد کل ارتش عمان دیدار کرد و گفت: کشور عمان کشور مسلمان، دوست و همسایه ما بوده و مسئولان و ملت ما با این کشور ارتباط قدیمی داشته و خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی کشورمان، با تأکید بر ایجاد امنیت در کشورهای همسایه، خاطر نشان کرد: برقراری ثبات و امنیت کامل در کشورهای همسایه به خصوص عمان خواست و آرزوی قلبی ماست و این به منزله برقراری امنیت در کشور ما است. امروزه جمهوری اسلامی ایران به برکت مشارکت مردم و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و با هدایت های رهبر معظم انقلاب دارای یک امنیت با ثبات در منطقه است.

فرمانده ناجا با اشاره به تحرک گروهک های تروریستی و فعالیت آنها در اطراف کشورهای همسایه خاطر نشان کرد: امیدواریم با اتحاد موجود بین کشورهای همسایه و اقدامات پیشگیرانه، توطئه گروهک های تروریستی در منطقه خنثی شود.

وی با تشریح توانمندی های بسیار بالای ایران برای ارتقاء امنیت و نظم بیان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران به دلیل پشتوانه مردمی و داشتن نیروهای مجرب حرفه ای و تجهیزات ملی، امروز در منطقه صاحب نظر بوده و می تواند کشورهای دوست و همسایه را در امر آموزش، دریانوردی و مرزبانی یاری کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملکرد مثبت پلیس در برخورد با شبکه های حمل و توزیع مواد مخدر خاطر نشان کرد: اقدامات صورت گرفته در این مسیر کار بسیار بزرگی بوده و چندین هزار نفر از ماموران ما در این مسیر به شهادت رسیدند که این حاکی از اراده مستحکم پلیس ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر می باشد.

سردار حسین اشتری از اقدامات ناجا در مبارزه با جرایم سایبری در فضای مجازی خبر داد و افزود: برای برخورد با جرایم سایبری، پلیس ایران اقدام به راه اندازی پلیس فضای تولید تبادل اطلاعات کرده و با تجارب خوب کسب شده در این خصوص آماده هرگونه همکاری با کشورهای دوست و همسایه می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی به تجارب عالی پلیس ایران در برخورد با جرایم سازمان یافته اشاره کرد و گفت: ما آمادگی همکاری در زمینه های مبارزه با قاچاق انسان ، سلاح، کالا و مبارزه با تروریسیم به صورت دو جانبه و چند جانبه را داریم.

وی در پایان مقدار قاچاق مواد مخدر از مرزهای آبی را قابل توجه دانست و گفت: این موضوع باعث نگرانی از سوی هر دو کشور شده است و باید با همکاری و اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه مقابله ای هوشمندانه با آن داشته باشیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/WLAGRC
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.