کد خبر : 57147
تاریخ انتشار : شنبه 19 دسامبر 2015 - 22:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسئولان کرمانی سخنرانی من در دانشگاه‌ها را لغو کردند/لغو سخنرانی‌های اصولگرایان در دانشگاه‌ها کلید خورد بسته هستند

مسئولان کرمانی سخنرانی من در دانشگاه‌ها را لغو کردند/لغو سخنرانی‌های اصولگرایان در دانشگاه‌ها کلید خورد

مسئولان کرمانی سخنرانی من در دانشگاه‌ها را لغو کردند/لغو سخنرانی‌های اصولگرایان در دانشگاه‌ها کلید خورد

به گزارش اهروصال علیرضا زاکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به لغو سخنرانی وی در دانشگاه‌های کرمان اظهار داشت: از دو هفته قبل لغو سخنرانی نیروهای اصولگرا در دانشگاه‌های سراسر کشور کلید خورده است و سخنرانی من در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران، مشهد، رشت و سیستان و

به گزارش اهروصال علیرضا زاکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به لغو سخنرانی وی در دانشگاه‌های کرمان اظهار داشت: از دو هفته قبل لغو سخنرانی نیروهای اصولگرا در دانشگاه‌های سراسر کشور کلید خورده است و سخنرانی من در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران، مشهد، رشت و سیستان و بلوچستان لغو شد، حتی در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد تهران تابلوی بسیج دانشگاه را شکستند.

وی بیان داشت: همچنین سخنرانی من در دانشگاه فرهنگیان مشهد را لغو کردند و طبق اطلاعی که دارم، دانشگاه علوم پزشکی تهران ورود نمایندگان مجلس را برای سخنرانی ممنوع کرده است.

زاکانی با بیان اینکه به دعوت بسیج دانشجویی قرار بود در دانشگاه شهید باهنر، شهید چمران و آزاد کرمان سخنرانی کنم، افزود: در دانشگاه‌های کرمان بنا به گفته دانشجویانی که من را دعوت کردند، تحت فشار مسولان عالی استان، جلساتم در دانشگاه‌های کرمان لغو شده است.

وی تصریح کرد: البته مسئولان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفته بودند، می‌توانیم مناظره برگزار کنیم که نوعی مناظره سازماندهی شده از سوی خودشان بود.

زاکانی عنوان کرد: چندی قبل نیز در دانشگاه باهنر کرمان دو نماینده اصلاح‌طلب مجلس با هم مناظره کردند و این خیلی مضحک است، شعار چندصدایی آقایان تبدیل به تک صدایی در دانشگاه‌ها شده و این مایه تاسف است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: انقلاب اسلامی به خاطر مبارزه با استبداد و خفقان صورت گرفت، اما اکنون با توجه به جمع خفقان و استبدادی که دولت در دانشگاه‌ها ایجاد کرده، فرزندان انقلاب را از حضور در دانشگاه‌ها محروم کردند.

وی ابراز داشت: اکنون در کشور جریانی دنبال ایجاد دوگانگی هستد و عده‌ای این دوگانگی را برجسته می‌کنند در حقیقت این دوگانگی تقابل اسلام ناب محمدی (ص) با اسلام آمریکایی است.

زاکانی تاکید کرد: رفتار دولتی‌ها با نیروهای انقلاب ناشی از تراوش‌های ذهنی، رفتاری و عمل آنهاست که برخلاف اندیشه امام راحل صورت می‌گیرد، اکنون با فرار به جلو با نام امام در مقابل حقیقت امام می‌ایستند و دنبال التهاب‌آفرینی و بحران در کشور هستند.

وی ادامه داد: عده‌ای اگر در قدرت نباشند، دنبال بحران هستند و اگر دستشان از قدرت خارج شود، بحران‌آفرینی می‌کنند، اگر هم در قدرت باشند از پاسخ به سئوالات فرار و در جامعه و دانشگاه ایجاد استبداد و اختناق می‌کنند.

زاکانی با تاکید بر اینکه اینها تجربه ۳۷ ساله این افراد است، گفت: این یک نوع بیماری است و باید آن را مداوا کرد.

انتهای پیام/۲۴۴۶/ل۳۰/

http://fna.ir/5VB6RX
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.