کد خبر : 56919
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 دسامبر 2015 - 23:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتخاب نخست‎وزیر فراری سوریه به عنوان «هماهنگ‌کننده کل کمیته عالی مذاکرات» بسته هستند

انتخاب نخست‎وزیر فراری سوریه به عنوان «هماهنگ‌کننده کل کمیته عالی مذاکرات»

انتخاب نخست‎وزیر فراری سوریه به عنوان «هماهنگ‌کننده کل کمیته عالی مذاکرات»

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «کمیته عالی مذاکرات» وابسته به معارضان سوریه، امروز(پنجشنبه) «ریاض حجاب» نخست‎وزیر فراری سابق سوریه را به عنوان هماهنگ کننده کل این کمیته انتخاب کرد. به گزارش پایگاه خبری السوریه نت، ریاض حجاب با کسب ۳۴ رای اعضای کمیته عالی مذاکرات در جلسه رای‎گیری امروز در ریاض پایتخت عربستان،

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «کمیته عالی مذاکرات» وابسته به معارضان سوریه، امروز(پنجشنبه) «ریاض حجاب» نخست‎وزیر فراری سابق سوریه را به عنوان هماهنگ کننده کل این کمیته انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری السوریه نت، ریاض حجاب با کسب ۳۴ رای اعضای کمیته عالی مذاکرات در جلسه رای‎گیری امروز در ریاض پایتخت عربستان، از «احمد الجربا» رئیس سابق ائتلاف معارضان سوریه پیشی گرفت.

بر اساس این گزارش، با انتخاب ریاض حجاب نخست‏وزیر فراری سوریه، انتظار می‎رود ۱۵ عضوی که این کمیته را تشکیل خواهند داد با نمایندگان دولت سوریه وارد مذاکره شوند و علاوه بر آن ساختار داخلی و اداری کمیته و انتخاب سخنگوی آن مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

ریاض حجاب در ژوئن ۲۰۱۲ (خرداد ۹۱) از سوی بشار اسد به عنوان نخست وزیر سوریه معرفی شد، اما پس از چند روز و تحت تأثیر توهمات القا شده از سوی دشمنان سوریه مبنی بر نزدیک بودن سقوط دولت این کشور، به اردن گریخت و با پوشش رسانه‌ای گسترده از سوی کشورهای حامی تروریسم از جمله قطر و عربستان، جدایی خود از دولت بشار اسد را اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/VQ5GKJ
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.