کد خبر : 56685
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 دسامبر 2015 - 23:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تیم فوتبال پیکان هنوز با قهرمانی و صعود به لیگ برتر فاصله دارد بسته هستند

تیم فوتبال پیکان هنوز با قهرمانی و صعود به لیگ برتر فاصله دارد

تیم فوتبال پیکان هنوز با قهرمانی و صعود به لیگ برتر فاصله دارد

اردبیل – سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با وجود قهرمانی در نیم فصل اول لیگ دسته یک کشور گفت: این تیم هنوز با قهرمانی و صعود به لیگ برتر کشور فاصله دارد. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، غلامرضا مرزبان عصر سه شنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم فوتبال شهرداری اردبیل

اردبیل – سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با وجود قهرمانی در نیم فصل اول لیگ دسته یک کشور گفت: این تیم هنوز با قهرمانی و صعود به لیگ برتر کشور فاصله دارد.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، غلامرضا مرزبان عصر سه شنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم فوتبال شهرداری اردبیل و پیکان تهران اضافه کرد: خودمان را جزو مدعیان لیگ نمی دانیم و اعتقاد داریم که باید بیش از این کار کنیم.

وی با اشاره به صدرنشینی این تیم در هفته نوزدهم به عنوان آخرین هفته نیم فصل تاکید کرد که این تیم بازیکنان جوان اما آینده داری دارد که نیازمند تجربه اندوزی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه در این شرایط برای قهرمانی در لیگ یک کار بسیار سختی پیش رو داریم تاکید کرد که با این وجود بازیکنان این تیم جوان و قدرتمند و آینده دار بوده و در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی در خصوص بازی امروز این تیم در برابر شهرداری اردبیل ادامه داد: بازی سختی داشتیم ولی توانستیم با امتیاز کامل زمین را ترک کنیم، این نتیجه نشان داد که ظرفیت بالایی در تیم پیکان وجود دارد.

مرزبان با تاکید بر اینکه تیم شهرداری اردبیل جزو تیم های خوب لیگ امسال است، عنوان کرد: این تیم با برخورداری از سرمربی توانمند و با دانش توان حضور در بالای جدول لیگ را دارد و بی شک در نیم فصل دوم و با تقویت خود شاهد این امر خواهیم بود.

وی جایگاه فعلی تیم شهرداری را متناسب با قدرت آن ندانست و با اشاره به آماده سازی ورزشگاه برای بازی دو تیم از سوی هواداران تاکید کرد که این اقدام نشان داد مردم اردبیل هواداران واقعی فوتبال هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.