کد خبر : 56683
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 دسامبر 2015 - 23:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صاحب‌نظران فوتبال استان البرز گرد هم آمدند بسته هستند

صاحب‌نظران فوتبال استان البرز گرد هم آمدند

صاحب‌نظران فوتبال استان البرز گرد هم آمدند

نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان و صاحب نظران فوتبال البرز در حالی در آستانه برگزاری انتخابات این هیئت ورزشی برگزارشد که متولی فوتبال البرز در ۷ سال گذشته غایب بزرگ آن بود. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، این نشست عصر سه شنبه در محل سالن اجتماعات پایگاه قهرمانی البرز در مجموعه ورزشی شریعتی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان و صاحب نظران فوتبال البرز در حالی در آستانه برگزاری انتخابات این هیئت ورزشی برگزارشد که متولی فوتبال البرز در ۷ سال گذشته غایب بزرگ آن بود.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، این نشست عصر سه شنبه در محل سالن اجتماعات پایگاه قهرمانی البرز در مجموعه ورزشی شریعتی برگزار شد و جمعی از فعالان فوتبال استان و پیشکسوتان در غیاب محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال استان البرز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص شرایط فعلی فوتبال البرز و چشم انداز آینده پرداختند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز در این نشست با بیان اینکه فوتبال اثرگذاری بسیاری در جامعه دارد و تحولات آن زیر ذره بین مردم است گفت: ما از ابتدای سال جاری تاکنون انتخابات ۱۴ هیئت ورزشی را برگزار کرده ایم اما تنها برای کشتی و فوتبال اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی کرده ایم چراکه می خواهیم بیش از پیش با فضای کنونی این دو ورزش و مطالبات فعالان آن آشنا شویم.

رضا گل محمدی افزود: فعالیت رسمی ۲۵ هزار نفر در فوتبال این ورزش را به یکی از پرمخاطب ترین ورزش های استان تبدیل کرده است و باید برای توسعه و رشد آن نظرات مختلف را احصاء و در تصمیم سازی ها به کار گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه در فضای کنونی جامعه ما بدعتی باب شده است که برای رساندن یک فرد به یک مسئولیت همه کار می کنیم اما پس ازحضور او در مسئولیت رهایش می کنیم و حتی منتقد کارهای او می شویم.

گل محمدی تصریح کرد: ارائه راهکار و مشاوره دادن در این مواقع بهترین کار است، کاری که متاسفانه ما در جامعه امروز کمتر قادر به انجام آن هستیم و بیشتر مواقع واکنش هایمان به عملکرد ها بوی تخریب می دهد.

وی با قدردانی از زحمات تیم قبلی هیئت فوتبال البرز گفت: این نشست برای تخطئه و تخریب افراد قبل یا تمجید آنها نیست بلکه تلاش می کنیم با گرفتن نظرات مختلف به سمت یک انتخاب صحیح و یک نقشه راه درست تر برویم.

برای انتخاب رییس هیئت فوتبال تحت فشارم

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه برای انتخاب رئیس هیئت فوتبال البرز از سوی برخی محافل و جریانات تحت فشار است گفت: اثر بخشی بالای فوتبال در جامعه همه را به این ورزش حساس کرده است و لازم است در این مسیر با هوشیاری انتخابی صورت گیرد که منافع ورزش و ورزشکار را تامین کند.

نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز هم در این نشست با اشاره به تلاش های مثبت صورت گرفته در دورنخست هیئت فوتبال البرز گفت: در ۴ سال اخیر ساختارسازی خوبی در فوتبال البرز صورت گرفته است و ما در این مدت کم دستاوردهای خوبی در حوزه باشگاهی، میزبانی ها و آموزش داشته ایم.

بهروز یمینی تصریح کرد: ثبت ۱۴۵ باشگاه فوتبال و ایجاد ساختار قانونی برای آنها یکی از مهمترین دستاوردهای حاصل شده که در کشور بی نظیر است و تحسین مسئولان فدراسیون فوتبال را به دنبال داشته است.

تیم مدیریت بعدی قرار نیست مخروبه تحویل بگیرد

وی برگزاری بازی های رسمی و دوستانه تیم ملی فوتبال بزرگسالان و جوانان ایران، برگزاری فستیوال مدارس فوتبال کشور در دو بخش دختران و پسران و ارتقاء علمی مربیان را از اهم فعالیت های صورت گرفته عنوان کرد و گفت: اینکه برخی ها وانمود می کنند تیم بعدی هیئت قرار است مخروبه ای تحویل بگیرد بی انصافی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست چهره هایی چون ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا، رضا فلاح سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری مقاومت و تنی چند از پیشکسوتان فوتبال البرز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص فوتبال استان البرز پرداختند و راهکارهایی را برای ارتقای فوتبال البرز در کشور ارائه کردند.

گفتنی است ثبت نام افراد علاقمند برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال استان البرز از ۲۹ آذرماه آغاز شود و به مدت ۷ روز کاری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.