کد خبر : 56626
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 دسامبر 2015 - 19:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۶۴ میلیون خط تلفن همراه در ایران فعال است/خصوصی‌سازی شرکت مخابرات خیر بود بسته هستند

۶۴ میلیون خط تلفن همراه در ایران فعال است/خصوصی‌سازی شرکت مخابرات خیر بود

۶۴ میلیون خط تلفن همراه در ایران فعال است/خصوصی‌سازی شرکت مخابرات خیر بود

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از بجنورد، بابک تراکمه بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی اظهار کرد: هم اکنون ۶۴ میلیون خط تلفن همراه در سطح کشور فعال است که ۹۴ درصد کشور زیر پوشش تلفن همراه قرار دارد. وی بیان داشت: در

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از بجنورد، بابک تراکمه بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی اظهار کرد: هم اکنون ۶۴ میلیون خط تلفن همراه در سطح کشور فعال است که ۹۴ درصد کشور زیر پوشش تلفن همراه قرار دارد.

وی بیان داشت: در تلفن‌های ثابت منصوبه هم با یک رشد قابل توجه مواجه بوده‌ایم و از این حیث در دنیا رتبه ۲۲ را کسب کرده و از نظر تلفن همراه جایگاه خوبی را در بین کشورها داریم.

معاون برنامه‌ریزی فنی و اقتصادی شرکت مخابرات ایران  گفت: با این همه در خصوص اینترنت ‌با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم در این عرصه هم خیز بلندی برداشته شود.

وی گفت: اساسا شرکت مخابرات ایران در عرصه ملی و توسعه شبکه ارتباطات رسالت سنگینی بر دوش داشته دارد که در راستای انجام ماموریت های محوله تلاش دارد.

*توسعه طرح‌های مخابراتی با خصوصی‌سازی

تراکمه همچنین خصوصی‌سازی شرکت مخابرات را باعث توسعه اجرا و توسعه طرح‌های مخابراتی عنوان کرد و گفت: خصوصی‌سازی شرکت مخابرات سبب شده ‌‌تا با اجرای طرح‌های توسعه شمار تلفن‌های همراه از ۲۸ میلیون به ۶۴ میلیون شماره افزایش یابد.

وی بیان داشت: همچنین ۶ میلیون شمار جدید تلفن ثابت با خصوصی شدن مخابرات به تعداد شماره‌های تلفن ثابت افزوده شد.

معاون برنامه‌ریزی فنی و اقتصادی شرکت مخابرات ایران ‌گفت: اکنون شاهد اجرای طرح‌های گوناگون ارتباطات در گوشه و کنار کشور بوده که این از نتایج خصوصی‌سازی است.

وی گفت: شرکت مخابرات ایران ‌برای ارتقای شاخص‌های مخابرات در سطح استان‌های کشور اهتمام داشته و در این زمینه تلاش می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی فنی و اقتصادی شرکت مخابرات ایران ‌در عین حال خواستار تعامل مسئولان استانی برای اجرا و پیشبرد طرح‌های مخابراتی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۰۲/ش۲۰

http://fna.ir/Y9LQXQ
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.