کد خبر : 56143
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 دسامبر 2015 - 1:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای داعشی‌ها دله‌دزد هم نیستند/ نئولیبرالیسم نفس‌های آخرش را می‌کشد/ انقلاب اسلامی ایران پاتکی به مدرنیته بود بسته هستند

داعشی‌ها دله‌دزد هم نیستند/ نئولیبرالیسم نفس‌های آخرش را می‌کشد/ انقلاب اسلامی ایران پاتکی به مدرنیته بود

داعشی‌ها دله‌دزد هم نیستند/ نئولیبرالیسم نفس‌های آخرش را می‌کشد/ انقلاب اسلامی ایران پاتکی به مدرنیته بود

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین عصر امروز (دوشنبه) طی سخنانی در مراسمی که به مناسبت ۱۶ آذرماه روز دانشجو که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تالار شیخ انصاری دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: ۱۶ آذر روزی است که محیط دانشگاه و

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین عصر امروز (دوشنبه) طی سخنانی در مراسمی که به مناسبت ۱۶ آذرماه روز دانشجو که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تالار شیخ انصاری دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: ۱۶ آذر روزی است که محیط دانشگاه و دانشجویی، محیط ارائه دیدگاه‌ها و نظرات در افق‌های دور می‌شود، از این رو شور و نشاطی را در ۱۶ آذر هر سال شاهدیم.

وی افزود: اسلام پاسخ هر نحله و مکتب فکری را داراست و این قابلیت را دارد که در محیط تضارب آرا بتواند با ۲ منبع اصلی قرآن و عترت و عقل پاسخ دهد، کشمکش‌های ۱۶ آذر باید تبدیل به ویترینی شود که در آن بتوان به مطالبات دانشجویی پاسخ داد.

رئیس اندیشکده یقین در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: پس از انقلاب، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها، بیرون از مرزها با ما می‌جنگیدند، امروز در عمق خاک آمریکا و انگلیس در حیطه خاک آنها جنگ می‌کنیم، گفته بودیم آمریکا را جمهوری اسلامی خواهیم کرد، این یک شعار یا بلوف نیست بلکه یک وعده الهی است.

وی ادامه داد: داعشی‌ها حتی دله دزد هم نیستند، اگر جوانان ما با فرماندهان ناتو و رژیم صهیونیستی می‌جنگند و ۵۵ ماه است در سوریه و عراق توانسته‌اند آنان را به عقب برانند، نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

حسن عباسی با بیان اینکه امروز نئولیبرالیسم دیگر نفس‌های آخرش را می‌کشد، گفت: همه بشریت می‌خواهند ببینند حرف اسلام درباره اقتصاد چیست، لیبرالیسم در فرهنگ، اقتصاد و سیاست به بن‌بست رسیده است، انقلاب اسلامی ایران پاتکی به مدرنیته بود.

وی اضافه کرد: مطمئن باشید برای مواجهه به تفکر نئولیبرال و نئومارکسیست در اسلام پاسخ قانع‌کننده‌ای از بطن آیات و روایات و عقل وجود دارد، امروز روح‌ها، اندیشه‌ها و ذهن‌ها توسط هالیوود و علوم انسانی غربی به تسخیر آنان درآمده است، تمدن‌ستیزان و ضدفرهنگ‌هایی که حتی با آثار تاریخی هم کار دارند، تروریست‌های تکفیری هستند که در سوریه جنایت می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که رهبری امام، انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد، کسی باور نمی‌کرد که خروج از دامن غرب نیفتادن به دامن شرق را به دنبال داشته باشد. انقلاب اسلامی ایران که ضدمارکسیست و ضدلیبرال بود در ایران پیروز شد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی عراق بعثی را تقویت کردند تا علیه ایران اقدام کنند، یادآور شد: همه دنیا آن زمان امیدوار بودند بتوانند انقلاب را از پای درآورند و نابود کنند اما پس از ۸ سال مقاومت در جنگ تحمیلی یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان نیفتاد، عرصه و صحنه منازعه با کلیت استکبار در دوران جنگ تحمیلی نه در ساحل دجله و اروند در اقیانوس عالم بود، در ۲ هزار کیلومتر جنگ ادامه داشت.

حسن عباسی در پایان خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب پس از جام زهری که امام از آن یاد کرد، دچار رخنه شد اما بعد از فوت ایشان، بذری که امام کاشته بود شروع به رشد کرد اما تجمل‌گرایی ارزش شد، از چاله لیبرالیسم فرانسوی در ابتدای انقلاب به چاه لیبرالیسم تحصیل‌کرده‌های آمریکایی افتادیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/NTXTMS
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.