کد خبر : 55573
تاریخ انتشار : جمعه 4 دسامبر 2015 - 23:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازگشت ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور/زمان ورود در مرز مهران طولانی‌تر از چزابه و شلمچه بسته هستند

بازگشت ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور/زمان ورود در مرز مهران طولانی‌تر از چزابه و شلمچه

بازگشت ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور/زمان ورود در مرز مهران طولانی‌تر از چزابه و شلمچه

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از مرز چزابه، سردار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر عملیات بازگشت زوار اربعین بدون هیچ مشکل خاصی در حال انجام است. وی با اشاره به ترافیک موجود در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه گفت:

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از مرز چزابه، سردار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر عملیات بازگشت زوار اربعین بدون هیچ مشکل خاصی در حال انجام است.

وی با اشاره به ترافیک موجود در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه گفت: زمان معطلی در مرزهای چزابه و شلمچه نسبت به مهران کمتر است و زوار در این دو مرز در کمترین زمان از مرز خارج می‌شوند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: طبق آمار موجود تاکنون بیش از ۵۰ درصد زائران از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه به کشور بازگشته‌اند و پیش بینی می‌شود ظرف چند روز آینده بقیه زائران نیز بازگردند.

مومنی تصریح کرد: برای سهولت در تردد و جلوگیری از معطلی، با توجه به امکانات موجود در مرزهای چزابه و شلمچه به زائران توصیه می‌کنیم که این مسیر‌ها را برای بازگشت خود به کشور انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: مهران از نظر مسافت نزدیک‌تر از چزابه و شلمچه به مرکز کشور است اما در مجموع، زمان ورود زائران به کشور در مهران طولانی‌تر از مرزهای چزابه و شلمچه است، لذا زواری که با خودروی شخصی مسافرت نکرده‌اند سعی کنند مسیر چزابه و شلمچه را برای بازگشت به کشور انتخاب کنند.

این مسئول افزود: استان خوزستان دارای چندین فرودگاه و خطوط ریلی است و تردد در این استان نسبت به مهران روان‌تر و آسانتر است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان عراقی برای انتقال زائران با وسایل حمل و نقل عمومی از داخل کشور عراق به سه مرز چزابه، شلمچه و مهران خبر داد و گفت: همه مسئولان هر آنچه که در توان داشتند برای آسایش خاطر زائران اربعین حسینی انجام دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.