کد خبر : 55511
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 23:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واژگونی خودروی زائران کربلا این بار در قم با ۲ کشته و ۱۳ مجروح بسته هستند

واژگونی خودروی زائران کربلا این بار در قم با ۲ کشته و ۱۳ مجروح

واژگونی خودروی زائران کربلا این بار در قم با ۲ کشته و ۱۳ مجروح

به گزارش اهروصال، محمدرضا حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث امروز قم گفت: واژگونی ون در جاده قدیم قم ـ تهران از جمله این حوادث بود. وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: این حادثه در کیلومتر ۵۰ محور قدیم قم ـ تهران روی داد که در آن

به گزارش اهروصال، محمدرضا حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث امروز قم گفت: واژگونی ون در جاده قدیم قم ـ تهران از جمله این حوادث بود.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: این حادثه در کیلومتر ۵۰ محور قدیم قم ـ تهران روی داد که در آن دو نفر جان خود را از دست دادند و ۱۳ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه یک آقای ۵۰ ساله و دختر ۹ ساله از جان باختگان این حادثه بودند بیان کرد: حال چند نفر از این مجروحان که از زائران کربلا بوده و در مسیر عزیمت به کرج در حال حرکت بودند وخیم گزارش شده است.

حسنی اضافه کرد: مجروحان این حادثه توسط هفت دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی نکویی و شهید بهشتی انتقال داده شدند.

وی از برخورد شدید ون با سه عابر پیاده در پردیسان خبر داد و بیان کرد: در این حادثه دو خانم ۲۵ و ۴۵ ساله و یک کودک پنج ساله به شدت مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: کودک و یکی دیگر از مجروحان با عملیات احیا به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی به مسمومیت خانمی ۲۲ ساله با گاز co اشاره کرد و گفت: این خانم دچار کاهش شدید سطح هوشیاری شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.

حسنی یادآور شد: از آغاز فصل سرما تا کنون سه نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند و ۲۳ نفر نیز دچار کاهش سطح هوشیاری با درجات مختلف شده‌اند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۶/ش۲۰

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.