کد خبر : 55417
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 11:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نیروهای وابسته به ائتلاف عربستان دو شهر جنوبی یمن را به «القاعده» سپردند بسته هستند

نیروهای وابسته به ائتلاف عربستان دو شهر جنوبی یمن را به «القاعده» سپردند

نیروهای وابسته به ائتلاف عربستان دو شهر جنوبی یمن را به «القاعده» سپردند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی و «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن که همچنان خود را بر مردم این کشور تحمیل می‌کند، این بار دو شهر در جنوب یمن را به عناصر القاعده بخشیدند. پایگاه خبری «LBCI»، نوشت که امروز (چهارشنبه)، القاعده کنترل دو شهر «زنجبار» و «جعار»

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی و «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن که همچنان خود را بر مردم این کشور تحمیل می‌کند، این بار دو شهر در جنوب یمن را به عناصر القاعده بخشیدند.

پایگاه خبری «LBCI»، نوشت که امروز (چهارشنبه)، القاعده کنترل دو شهر «زنجبار» و «جعار» را در جنوب یمن به دست گرفته است.

پیش از این نیز، هادی در روزهای نخست آذرماه جاری،، با القاعده و داعش وارد معامله شد و در قبال خروج آنها از عدن، استان حضرموت را به آنها بخشید.(جزئیات بیشتر)

در همین راستای نیز «عبداللطیف السید» فرمانده مزدوران هادی در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی یمن اظهار داشت: ما شبانه از دو شهر زنجبار و جعار عقب‌نشینی کردیم و اکنون کنترل این شهرها به دست القاعده افتاده است.

به این ترتیب القاعده یمن به ریاست «جلال البلعیدی» از بامداد امروز شهر زنجبار مرکز استان «أبین» و شهر «جعار» را اشغال کرده است.

به گفته منابع محلی، افراد مسلح القاعده، نقاط تفتیش متعددی را در این دو شهر ایجاد و از طریق بلندگوهای مساجد بامداد امروز اعلام کرده‌اند ، کنترل این دو شهر را در دست گرفته‌اند.

شاهدان عینی نیز از حضور نیروهای مسلح القاعده در مناطق مختلف این شهرها خبر دادند.

از سوی دیگر گفته می‌شود که القاعده پس از سیطره بر جعار، «علی السید» معاون رئیس نیروهای وابسته به هادی را اعدام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.