کد خبر : 5358
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فوریه 2015 - 5:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسابقات ۸جانبه پینگ پنگ (جام فجر) با قهرمانی پینگ پنگ بازان بناب در اهر پایان یافت بسته هستند

مسابقات ۸جانبه پینگ پنگ (جام فجر) با قهرمانی پینگ پنگ بازان بناب در اهر پایان یافت

مسابقات ۸جانبه پینگ پنگ (جام فجر) با قهرمانی پینگ پنگ بازان بناب در اهر پایان یافت

به گزارش اهروصال، در دیدار فینال این رقابتها تیم یکدست و قدرتمند بناب موفق شد در یک بازی زیبا و مهیج با نتیجه ۳ بر ۱ از سد  تبریز گذشته و مقام اول این رقابتها را به خود اختصاص دهد تیم تبریز دوم شد و تیم مرند به مقام سوم بسنده کرد. در بخش انفرادی

به گزارش اهروصال، در دیدار فینال این رقابتها تیم یکدست و قدرتمند بناب موفق شد در یک بازی زیبا و مهیج با نتیجه ۳ بر ۱ از سد  تبریز گذشته و مقام اول این رقابتها را به خود اختصاص دهد تیم تبریز دوم شد و تیم مرند به مقام سوم بسنده کرد.

در بخش انفرادی این مسابقات محمد پور، رحمان یار قدیمی و کهنه کار مرند تمامی حریفان را پشت سر گذاشته و موفق به کسب مقام اول انفرادی این مسابقات شد بهمن علیپور دوم شد و وحید طاهری فر از اهر  فقط با یک باخت به همراه دکتر حسین زنوزی از مرند به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در مراسم اختتامیه که با حضور تعدادی از مسئولین و اهالی ورزش اهر در سالن شهید عباسقلیزاده برگزار شد از پیشکسوتان رشته پینگ پنگ استان و مقام آوران تیمی و انفرادی این مسابقات با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تقدیر بعمل آمد از نکات جالب توجه این مسابقات می توان به حذف تیم اهر در مرحله گروهی فقط با تفاضل یک ست و حذف سعید رهنما بازیکن تیم پینگ پنگ شهرداری تبریز اشاره نمود.

لازم به توضیح است این مسابقات برای سومین بار متوالی با همکاری اداره ورزش و جوانان اهر ،اداره کار و رفاه امور اجتماعی اهر و هیات پینگ پنگ اهر به صورت منظم برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.