کد خبر : 53225
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 18:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیمارستان باقرالعلوم اهر به پیشرفته‌ترین امکانات تجهیز می‌شود بسته هستند

بیمارستان باقرالعلوم اهر به پیشرفته‌ترین امکانات تجهیز می‌شود

بیمارستان باقرالعلوم اهر به پیشرفته‌ترین امکانات تجهیز می‌شود

به گزارش خبرنگار اهروصال، دکتر محمدحسین صومی ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بیمارستان اهر برای بیماران پارس‌آباد، مشکین‌شهر، ورزقان، هریس، هوراند و اهر خدمات ارائه می‌دهد ارتقاء تجهیزات و امکانات این بیمارستان ضروری است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به

به گزارش خبرنگار اهروصال، دکتر محمدحسین صومی ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بیمارستان اهر برای بیماران پارس‌آباد، مشکین‌شهر، ورزقان، هریس، هوراند و اهر خدمات ارائه می‌دهد ارتقاء تجهیزات و امکانات این بیمارستان ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه وضعیت ساختمان اورژانس بیمارستان شهرستان اهر ساماندهی می‌شود، افزود: ساختمان اورژانس بیمارستان اهر طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به بخش‌های دیگر این بیمارستان منتقل‌شده و بازسازی خواهد شد.

وی در ادامه از افزایش تعداد تخت‌های بستری بیماران در بیمارستان شهرستان اهر خبر داد و گفت: با تأمین اعتبار بخش‌های آی سی یو، سی‌سی‌یو، آی سی یو نوزادان ارتقاءیافته و همچنین برای افزایش ۴۰ تخت در بیمارستان باقرالعلوم اهر برنامه‌ریزی‌شده تا در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

صومی بابیان اینکه تمامی نواقصات و کمبودهایی که در ارائه خدمات پزشکی بیمارستان اهر وجود دارد بایستی رفع شود، بیان داشت: بخش اعظم بیماران که برای درمان به بیمارستان اهر مراجعه می‌کنند اگر خدمات شایسته ارائه نشود آن‌ها رنجیده‌خاطر خواهد شد و در صورت تأمین اعتبارات لازم جهت توسعه تنها بیمارستان اهر مکاتباتی انجام‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تأکید بر اینکه دستگاه‌های فیزیوتراپی و تخت‌های دیالیزی به علت مراجعت بیماران خاص و دیالیزی طی ماه‌های آینده در بیمارستان اهر تجهیز و راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: باسیاست‌های وزارت بهداشت و درمان برای ارتقاء و تجهیزات بیمارستان‌های سطح استان از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

صومی همچنین گفت: مسئولان شهرستان اهر برای گسترش خدمات درمانی و توسعه هرچه سریع‌تر بخش‌های مختلف بیمارستان باقرالعلوم اهر تلاش می کنند و باید در روند احداث کلینیک فوق تخصصی و غربالگری سرطان تسریع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.