کد خبر : 52015
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 نوامبر 2015 - 8:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بسته‌های لوازم‌التحریر دربین دانش آموزان مناطق محروم آذربایجان شرقی توزیع شد بسته هستند

بسته‌های لوازم‌التحریر دربین دانش آموزان مناطق محروم آذربایجان شرقی توزیع شد

بسته‌های لوازم‌التحریر دربین دانش آموزان مناطق محروم آذربایجان شرقی توزیع شد

صمد شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و در طول سال جاری بیش از ۷۰ کاروان سلامتی و حمایتی به شهرستان‌های آذربایجان شرقی سفر می‌کنند. وی با اشاره به اینکه هدف کاروان سلامت هلال احمر در جهت سفر

صمد شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و در طول سال جاری بیش از ۷۰ کاروان سلامتی و حمایتی به شهرستان‌های آذربایجان شرقی سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف کاروان سلامت هلال احمر در جهت سفر به روستاهای صعب العبور و مناطق محروم آذربایجان شرقی کمک رسانی است، افزود: اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی، ارائه خدمات رایگان پزشکی، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم، خدمات دارویی و توزیع پوشاک از جمله برنامه‌های هلال احمر در سفر به مناطق محروم است.

شریفی رسیدگی به خواسته‌های مردم محروم روستایی و تأمین نیازهای آن‌ها را فعالیتی خداپسندانه دانست و ادامه داد: پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با حضور در مناطق محروم روستایی بدون چشم‌داشتی و بطور رایگان بیماران را درمان و دارو تجویز می‌کنند.

معاون داوطلبان هلال احمر آذربایجان شرقی بابیان اینکه مردم مناطق محروم برخی از نقاط استان هیچگونه امکانات مناسبی ندارند، اضافه کرد: تیم سلامت و حمایت هلال احمر آذربایجان شرقی از نظر پزشکی به سلامت مردم محروم خدمت رسانی کرده و داوطلبان با توزیع کفش، لباس گرم زمستانی و لباس زیر و لوازم خانگی مردم این مناطق را مورد حمایت قرار می‌دهند.

وی از توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم طی سال جاری در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: به غیر از لوازم التحریر خدماتی از قبیل ویزیت و تجویز داروهای رایگان، پوشاک، لباس مدرسه، لوازم منزل و غیره تاکنون در جریان سفرهای کاروان سلامت در بین مردم مناطق محروم آذربایجان شرقی توزیع شده است.

شریفی ضمن اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی برای تمامی فصول سال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود، تصریح کرد: برای محرومیت زدایی در روستاهای فاقد هرگونه امکانات از جمله خدمات پزشکی تاکنون قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: افراد بیمار و اقشار آسیب پذیر جامعه با مراجعه به شعبه‌های جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان که توان تأمین هزینه‌های دارویی خود را ندارند هلال احمر در خصوص تأمین داروهای کمیاب و گران قیمت و هزینه‌های درمانی تا حد ممکن از آن‌ها حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.