کد خبر : 51906
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 نوامبر 2015 - 17:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افراد نادان با توهین به مردم وحدت بی‌نظیر آذری ها را نشانه گرفته اند بسته هستند

افراد نادان با توهین به مردم وحدت بی‌نظیر آذری ها را نشانه گرفته اند

افراد نادان با توهین به مردم وحدت بی‌نظیر آذری ها را نشانه گرفته اند

به گزارش اهروصال، دانشگاه تبریز بیانیه‌ای در محکومیت توهین به مردم بزرگ و فرهیخته آذربایجان در یک برنامه تلویزیونی صادر کرد. در این بیانیه آمده است: دین مبین اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین برنامه هدایت بشر، ملاک برتری و فضیلت را تقوا قرار داده و رنگ‌ها، نژادها و زبان‌ها به عنوان یک واقعیت اصیل

به گزارش اهروصال، دانشگاه تبریز بیانیه‌ای در محکومیت توهین به مردم بزرگ و فرهیخته آذربایجان در یک برنامه تلویزیونی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دین مبین اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین برنامه هدایت بشر، ملاک برتری و فضیلت را تقوا قرار داده و رنگ‌ها، نژادها و زبان‌ها به عنوان یک واقعیت اصیل و قابل احترام بوده و برای شناسایی اقوام است که باید ارج نهاده شود. در ایران عزیز، در طول تاریخ، اقوام مختلف با آیین، فرهنگ و زبان‌های خاص خود، زندگی خوب و مسالمت‌آمیزی باهم داشته و همواره محور وحدت آنها عرق ملی، وطن دوستی و باورهای دینی مشترک بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با این وجود، همواره کسانی هستند که این وحدت بی‌نظیر را نشانه رفته و گاها افراد ناآگاه و نادان، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و در مسیر خلاف وحدت قدم بر می‌دارند. نمونه‌ای از این کارهای مشمئزکننده پخش برنامه‌ای توهین‌آمیز نسبت به مردم فرهیخته آذربایجان در یک برنامه تلویزیونی است که از نگاه همگان کاری مذموم و محکوم است.

دانشگاه تبریز هر حرکتی را که به وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت بزرگ ایران خدشه وارد کند، تقبیح کرده و خواستار برخورد قاطع با عاملان این برنامه تلویزیونی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.