کد خبر : 51857
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 نوامبر 2015 - 8:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بزرگراه اهر – تبریز تا پایان سال ۹۵ افتتاح می‌شود بسته هستند

بزرگراه اهر – تبریز تا پایان سال ۹۵ افتتاح می‌شود

بزرگراه اهر – تبریز تا پایان سال ۹۵ افتتاح می‌شود

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی در جمع مدیران شهرستان اهر با اشاره به اینکه فریاد یک صدای شعارهای ضد استکباری مردم اهر همراه با سراسر کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان مایه فخر و مباهات است، اظهار داشت: مبارزه با استکبار تا زمانی که جنایت‌ها و ستم‌ها علیه مردم مظلوم ادامه یابد روحیه استکبارستیزی ملت

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی در جمع مدیران شهرستان اهر با اشاره به اینکه فریاد یک صدای شعارهای ضد استکباری مردم اهر همراه با سراسر کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان مایه فخر و مباهات است، اظهار داشت: مبارزه با استکبار تا زمانی که جنایت‌ها و ستم‌ها علیه مردم مظلوم ادامه یابد روحیه استکبارستیزی ملت ایران روزبه‌روز افزایش خواهد یافت.

وی به جلسات بررسی مشکلات و معضلات نیز اشاره کرد و افزود: برای رفع و پیگیری مسائل و مشکلات جهت پیشبرد اهداف شهرستان اهر، ماهانه نزدیک به ۱۰۰ جلسه با موضوعات و موارد مرتبط با مسائل شهری و روستایی در فرمانداری اهر انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر، درباره جاده اهر-تبریز نیز گفت: جاده اهر – تبریز یکی از پروژه‌های عمرانی مهم و حیاطی برای مردم شهرستان اهر بوده و طی سالیان سال این موضوع را مورد پیگیری قرار دارد، با تخصیص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده اهر – تبریز با ۳ پیمانکار مشغول به‌کار شده‌اند.

وی افزود: طبق قول‌ رئیس‌جمهوری، امیدواریم بزرگراه اهر – تبریز تا پایان سال ۹۵ به اتمام رسیده و خواسته دیرینه مردم منطقه محقق شود، چنانچه که بعد از تخصیص اعتبار ساخت این جاده سرعت گرفته و به مناسبت ۱۳ آبان ۲۰ کیلومتر از فاز نخست بزرگراه اهر – تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عابدی، از تخصیص قیر رایگان برای طرح‌های عمرانی راه‌های روستایی و جاده‌های مواصلاتی طی سال جاری در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مسئولان ذی‌ربط، اختصاص قیر رایگان دو برابر افزایش داشته و شهرستان اهر در جذب قیر رایگان، جزو شهرستان‌های برتر آذربایجان شرقی است.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه زیرساخت راه‌های ارتباطی ۳۰ روستای اهر در سال جاری با مشارکت اهالی روستاها آماده آسفالت‌ریزی شده است، اضافه کرد: از این تعداد تاکنون مردم ۱۳ روستا از راه آسفالته بهره‌مند شده‌اند و در صورت مساعد بودن آب‌وهوا، راه ارتباطی مابقی روستاها تا پایان سال، با مشارکت روستائیان آسفالت‌ریزی می‌شود.

وی به احداث و تکمیل تعدادی از ساختمان‌های ادارات شهرستان اهر نیز اشاره کرد و گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان باقرالعلوم، پایگاه انتقال خون و پزشکی قانونی از جمله اداراتی است که بدون داشتن ساختمان دائمی مشغول به خدمات‌رسانی بودند و امیدواریم تا آغاز سال آینده این ساختمان‌های اداری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

عابدی از احداث دومین ساختمان دادگستری در شهرستان اهر خبر داد و اظهار داشت: دومین ساختمان دادگستری هم‌اکنون برای شروع عملیات اجرایی به پیمانکار واگذارشده که در سال ۹۵ افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه زمینه سرمایه‌گذاری برای خارجی‌ها در شهرستان اهر فراهم‌شده است، بیان داشت: سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان اهر مشتاق هستند و تاکنون با چندین شرکت سرمایه‌گذاری جهت انجام پروژه‌های مختلف اهر گفت‌وگوهایی صورت گرفته است.

وی سرمایه‌گذاری شرکت یونیت ترکیه در بخش تأمین برق را نمونه‌ای از سرمایه‌گذاران خارجی عنوان کرد، اظهار داشت: شرکت ترکیه‌ای ۷۰ توربین بادی با ظرفیت تولید ۴۰۰ مگاوات برق در منطقه سامبوران احداث می‌کند و برای اجرای عملیات پروژه نزدیک به یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند که این پروژه زمینه‌ساز ایجاد شغل برای جوانان اهری خواهد بود.

عابدی در پایان علت امتناع برخی از سرمایه‌گذاران در کشور را، پیچ‌وخم های اداری دانست، خاطرنشان کرد: ۴ کارخانه طی سالیان گذشته احداث‌شده بود که در حال حاضر، مراحل پایانی را طی می‌کنند و در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.