کد خبر : 51855
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 نوامبر 2015 - 8:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اولین کتابخانه پستی و سیار در اهر راه اندازی می‌شود بسته هستند

اولین کتابخانه پستی و سیار در اهر راه اندازی می‌شود

اولین کتابخانه پستی و سیار در اهر راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار اهروصال، حکیمه خجسته اهری مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان اهر، نیز در جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان اهر، اظهار داشت: تا پایان سال جاری یک واحد کتابخانه پستی در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان اهر راه اندازی می‌شود. وی از تخصیص اعتبار از محل بودجه سال

به گزارش خبرنگار اهروصال، حکیمه خجسته اهری مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان اهر، نیز در جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان اهر، اظهار داشت: تا پایان سال جاری یک واحد کتابخانه پستی در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان اهر راه اندازی می‌شود.

وی از تخصیص اعتبار از محل بودجه سال ۹۵ شهرستان برای راه اندازی نخستین کتابخانه سیار در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبار از بودجه شهرستان و خرید یک دستگاه مینی بوس کتابخانه سیار بصورت روزانه در روستاهای مختلف اهر خدمات ارائه خواهد کرد.

خجسته اهری به برنامه‌های کانون پرورش فکری شهرستان اهر در هفته کتاب نیز اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه استانی میهمانی از سرزمین کتاب مختص مربیان کانون پرورش فکری و هم اعضای کودک و نوجوان که می‌توانند در این برنامه با سبک طرح دیواری و پاورپوینت به معرفی کتاب بپردازند.

مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: قصه گویی توسط اعضا و مربیان کانون پرورش فکری، ویژه برنامه ای تحت عنوان دو پنجره با حضور نوسیندگان بزرگ کشور در جهت نقد کتاب‌های نوسیدنگان از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری در هفته کتاب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.