کد خبر : 48770
تاریخ انتشار : شنبه 17 اکتبر 2015 - 11:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توافق هسته ای باعث رونق اقتصادی در کشور می شود بسته هستند

توافق هسته ای باعث رونق اقتصادی در کشور می شود

توافق هسته ای باعث رونق اقتصادی در کشور می شود

به گزارش اهروصال، ارسلان فتحی پور در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در مسجد شهرک جانانلو  با اشاره به اینکه امنیت ایران در مقایسه با سایر کشورهای خاورمیانه مثال زدنی است، اظهار داشت: کشورهای غربی دم از حقوق بشر می زنند و از رژیم صهیونیستی و تروریستی حمایت می کنند و این امر باعث ایجاد ناامنی

به گزارش اهروصال، ارسلان فتحی پور در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در مسجد شهرک جانانلو  با اشاره به اینکه امنیت ایران در مقایسه با سایر کشورهای خاورمیانه مثال زدنی است، اظهار داشت: کشورهای غربی دم از حقوق بشر می زنند و از رژیم صهیونیستی و تروریستی حمایت می کنند و این امر باعث ایجاد ناامنی در منطقه گردیده  است.

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خدافرین باعرض تسلیت ایام محرم و عزاداری حضرت ابا عبداله الحسین(ع) گفت: هدف نهضت امام حسین (ع) امربه معروف و نهی منکر در جامعه و برپایی قسط و عدالت و مبارزه با ظلم و ستم حاکمان زر و زور و تزویر بود و در نهایت در این راه مقدس جان خود را فدا کرد.

فتحی پور در قسمتی دیگر از سخنان خود انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت عاشورا به رهبری حضرت امام (ره) برشمرد و افزود : همه ما وظیفه داریم در انتقال فرهنگ عاشورا به جوانان و جذب انها به مساجد ومحافل مذهبی تلاش مضاعف کنیم.

وی تبعیت از ولایت و منویات مقام معظم رهبری را یک وظیفه برای همه مردم ذکر کرد و گفت :همه سرباز ولایت هستیم و در تحقق فرمایشات رهبری اماده و گوش به فرمان هستیم.

فتحی پور اظهار داشت: چون دشمنان اسلام و انقلاب از کاربردی تر شدن فرهنگ عاشورایی در جامعه هراس دارند به همین خاطر نهایت تلاش خود را می کنند تا جوانان را از این مسیر الهی منحرف کنند.

وی افزود: جوانان نیز در این برهه از زمان متقابلا باید کاری نکنند که دشمنان نظام و اسلام از آن خشنود شوند بلکه باید همیشه و در همه زمان ها و مکان ها پیرو سیره ائمه اطهار علیهم السلام باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.