کد خبر : 4809
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 فوریه 2015 - 13:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای روسیه: ارسال سلاح به اوکراین توسط آمریکا به روابط مسکو-واشنگتن آسیب می‌زند بسته هستند

روسیه: ارسال سلاح به اوکراین توسط آمریکا به روابط مسکو-واشنگتن آسیب می‌زند

روسیه: ارسال سلاح به اوکراین توسط آمریکا به روابط مسکو-واشنگتن آسیب می‌زند

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلکساندر لوکاشویچ سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که “مسکو به شدن نگران بحث های مطرح شده در غرب در خصوص ارسال احتمالی سلاح به اوکراین است.” وی در ادامه تصریح کرد: بی شک اگر چنین تصمیمی، عملی شود، آسیب بزرگی به روابط





به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلکساندر لوکاشویچ سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که “مسکو به شدن نگران بحث های مطرح شده در غرب در خصوص ارسال احتمالی سلاح به اوکراین است.”

وی در ادامه تصریح کرد: بی شک اگر چنین تصمیمی، عملی شود، آسیب بزرگی به روابط روسیه و آمریکا وارد خواهد کرد، به خصوص اگر ساکنان دونتسک و لوهانسک توس سلاح های آمریکایی، کشته شوند.

لوکاشویچ گفت: این اقدام نه تنها تهدیدی برای تشدید اوضاع در جنوب شرق اوکراین خواهد بود، بلکه امنیت روسیه را نیز تهدید می کند، مرزهای روسیه بارها از سوی اوکراین، هدف گلوله باران قرار گرفته است.

پس از اقدام روسیه در الحاق کریمه به خاک خود در ماه مارس گذشته، غرب بارها مسکو را به دخالت در بحران شرق اوکراین متهم کرده و بر اساس این ادعاها، تحریم های زیادی را علیه روسیه اعمال کرده است. ناتو نیز به بهانه دخالت روسیه در شرق اوکراین، حضور نظامی خود را در کشورهای شرق اروپا، گسترش داده است.

انتهای پیام/ع

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.