کد خبر : 47848
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اکتبر 2015 - 11:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقات شمالغرب کشور تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) در اهر بسته هستند

برگزاری مسابقات شمالغرب کشور تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) در اهر

برگزاری مسابقات شمالغرب کشور تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) در اهر

ابولفضل اکرامی در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان مسابقات شمالغرب کشور تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) در اهر برگزار خواهد شد. وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور تیمهایی از استانهای آذربایجان شرقی،  آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان که

ابولفضل اکرامی در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان مسابقات شمالغرب کشور تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) در اهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور تیمهایی از استانهای آذربایجان شرقی،  آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان که پس از صدور فراخوان اعلام آمادگی نمودند برگزار می شود.
اکرامی با اشاره به اینکه تیم تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) شهرستان اهر یکی از تیمهای قدرتمند این رشته در منطقه می باشد گفت: به نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایز نفیس نقدیو غیرنقدی مرتبط با رشته تیراندازی اهدا خواهد شد.
: رئیس هیئت تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) شهرستان اهر همچنین گفت: برای ورزشکارانی که در این دوره از مسابقات حضور می یابند با همکاری هماهنگی اداره ورزش و جوانان خوابگاه و محل تمرین در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است؛ مسابقات شمالغرب کشور تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) روز جمعه ۲۴ مهر ماه ۹۴ ساعت ۸:۳۰ در محل کمپ گردشگری ستارخان اهر برگزار خواهد شد و تماشای آن برای عموم و علاقمندان آزاد خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.