کد خبر : 46318
تاریخ انتشار : جمعه 2 اکتبر 2015 - 6:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خروج کالا از مرز پرویزخان ۸۸ درصد رشد یافت‌ بسته هستند

خروج کالا از مرز پرویزخان ۸۸ درصد رشد یافت‌

خروج کالا از مرز پرویزخان ۸۸ درصد رشد یافت‌

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: خروج کالا از پایانه مرزی پرویزخان در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۸ درصد افزایش یافته است. به گزارش اهروصال، بهمن خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال ۱۰۱ هزار و ۵۶۹ تن کالا





مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: خروج کالا از پایانه مرزی پرویزخان در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش اهروصال، بهمن خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال ۱۰۱ هزار و ۵۶۹ تن کالا از مرز پرویزخان به عنوان خروجی کالا با چهار هزار و ۱۴۹ دستگاه خارج شده که در مدت مشابه سال قبل  این میزان ۱۲ هزار و ۸۲ تن کالا و ۵۰۳ دستگاه بوده است.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به کاهش تردد مسافر از مرز پرویزخان گفت: در نیمه نخست امسال مسافران ورودی ۴۱ هزار و ۸۹ و مسافران خروجی ۴۱ هزار و ۲۱۱‌مسافر بوده‌اند که در مقایسه با سال قبل ورود مسافر ۵۰ درصد و خروج مسافر نیز ۴۳ درصد کاهش یافته است.

 خسروانی از رشد ۴۵‌درصدی ورود مسافر به کشور از مرز خسروی خبر داد و بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال ورود مسافر از این مرز ۱۵ هزار و ۵۱۰ نفر بوده است در حالی که در شش ماهه سال قبل هشت هزار و ۳۸۴ مسافر از این مرز وارد کشور شده‌اند.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال ۱۵‌هزار و ۵۷۳ مسافر از مرز خسروی خارج شده‌اند که در مقایسه با شش ماهه نخست سال قبل ۵۶ درصد خروج مسافر رشد داشته است.   

خسروانی با اشاره به تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش و کارکرد گفت: از ابتدای مهر امسال سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان همانند سایر استان‌ها براساس اسناد حمل از جمله صورت وضعیت مسافربری، بارنامه و بارنامه بین المللی تخصیص می‌یابد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش از هدر رفت سوخت جلوگیری می‌کند، عنوان کرد: سهمیه پایه در پایان هر ماه باطل می‌شود در صورتی که تخصیص سهمیه بر اساس عملکرد به ماه بعد منتقل می‌شود.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به سایت ساماندهی ناوگان باری و مسافری به نشانی  www.navganbari.ir  و www.uicb.ir‌ گفت: رانندگان فعال در هر یک از بخش‌های مذکور جهت جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت خود با مراجعه به سایت‌های بالا ثبت نام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام‌/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.