کد خبر : 46312
تاریخ انتشار : جمعه 2 اکتبر 2015 - 6:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مخالفت دو سوم آلمانی ها با استقرار تسلیحات اتمی آمریکا بسته هستند

مخالفت دو سوم آلمانی ها با استقرار تسلیحات اتمی آمریکا

مخالفت دو سوم آلمانی ها با استقرار تسلیحات اتمی آمریکا

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که بیش از دو سوم آلمانی ها از خروج تسلیحات اتمی آمریکا از این کشور حمایت می کنند و استقرار این تسلیحات را یک اقدام تحریک آمیز علیه روسیه می دانند. به گزارش اهروصال، نظرسنجی موسسه “یوگاو” حاکی است که بیش از ۶۴ درصد مردم آلمان با استقرار تسلیحات





نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که بیش از دو سوم آلمانی ها از خروج تسلیحات اتمی آمریکا از این کشور حمایت می کنند و استقرار این تسلیحات را یک اقدام تحریک آمیز علیه روسیه می دانند.

به گزارش اهروصال، نظرسنجی موسسه “یوگاو” حاکی است که بیش از ۶۴ درصد مردم آلمان با استقرار تسلیحات اتمی آمریکا در خاک این کشور مخالف هستند و ۶۳ درصد آنها نیز بر این باورند که استقرار تسلیحات هسته ای در آلمان یک اقدام تحریک آمیز آشکار علیه روسیه به شمار می رود.

نتایج این نظرسنجی در شرایطی اعلام شده است که هفته گذشته گزارش هایی در خصوص طرح آمریکا برای استقرار ۲۰ بمب هدایت شونده هسته ای در آلمان منتشر شده بود. قابلیت تخریب و انفجار این بمب ها ۴ برابر بیشتر از بمب اتمی هیروشیما است.

در نظرسنجی قبلی که در ماه می انجام شده بود، ۶۶ درصد مردم آلمان از خروج تسلیحات اتمی آمریکایی از این کشور حمایت کرده بودند.

روسیه نیز نگرانی خود را نسبت به استقرار تسلیحات اتمی جدید آمریکا در آلمان اعلام کرده و این اقدام را نقض پیمان ان پی تی ارزیابی نموده است.
انتهای پیام /


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.