کد خبر : 46204
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 اکتبر 2015 - 13:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نشست مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک و سازمان بهزیستی برگزار می‌شود بسته هستند

نشست مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک و سازمان بهزیستی برگزار می‌شود

نشست مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک و سازمان بهزیستی برگزار می‌شود

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک با مسئولان کمیته ملی المپیک و سازمان بهزیستی کشور خبر داد. به گزارش اهروصال، مقداد نجف‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اهمیت توجه به ورزش‌های همگانی و قهرمانی کشور، اظهار داشت: المپیک بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا به شمار می‌آید و برنامه‌های آماده‌سازی





رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک با مسئولان کمیته ملی المپیک و سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

به گزارش اهروصال، مقداد نجف‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اهمیت توجه به ورزش‌های همگانی و قهرمانی کشور، اظهار داشت: المپیک بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا به شمار می‌آید و برنامه‌های آماده‌سازی و رفع مشکلات احتمالی برای حضور در این رویداد مهم باید با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به منظور زمینه‌سازی برای حضور قدرتمندانه و مقتدرانه ورزشکاران و ملی پوشان میهن اسلامی ایران در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل در نشستی مشترک با مسئولان کمیته ملی المپیک و سازمان بهزیستی کشور دیدار و گفت‌و‌گو خواهد کرد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این جلسه در ۱۵ مهرماه امسال برگزار می‌شود، افزود: در این نشست، طرح‌ها و برنامه‌های کمیته ملی المپیک و سازمان بهزیستی کشور برای توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نجف نژاد، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف کمیته ملی المپیک، ایجاد زمینه‌های مناسب جهت حضور مقتدرانه ملی پوشان کشورمان برای کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های ورزشی آسیایی، قاره ای، جهانی و المپیک است، تصریح کرد: تمام تلاش فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ایران، شناسایی و بررسی مشکلات ورزش کشور در عرصه‌های قهرمانی و همگانی و حمایت در جهت رفع نارسایی‌ها و مشکلات این حوزه است.

وی با بیان اینکه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامیبا ۲۵۴ عضو به عنوان بزرگ‌ترین فراکسیون مجلس است، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نگاه ویژه ای به حوزه ورزش کشور دارند و در تمام هدف فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی توسعه همه جانبه ورزش کشور است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، افزود: ما بر این عقیده هستیم هزینه در حوزه توسعه زیرساخت‌ها، تأمین امکانات و حمایت از ورزشکاران در حقیقت سرمایه‌گذای بلند برای ارتقای وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سلامت جامعه بوده و به همین دلیل نگاه فراکسیون ورزش نیز حمایت برای رشد و تعالی همه جانبه ورزش کشور است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.