کد خبر : 45822
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 سپتامبر 2015 - 22:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ادامه راه شهدا زمینه‌ساز شکست توطئه‌های دشمنان است بسته هستند

ادامه راه شهدا زمینه‌ساز شکست توطئه‌های دشمنان است

ادامه راه شهدا زمینه‌ساز شکست توطئه‌های دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ ادامه راه شهدا و عمل به خواسته‌ها و آرمان‌های آنها همواره زمینه‌ساز شکست توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمنان می‌شود. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، حجت‌الاسلام نجات فیاضی عصر امروز در یادواره شهدای روحانی اردبیل اظهار داشت: مردم ایران چه از زمان گذشته





مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ ادامه راه شهدا و عمل به خواسته‌ها و آرمان‌های آنها همواره زمینه‌ساز شکست توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمنان می‌شود.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، حجت‌الاسلام نجات فیاضی عصر امروز در یادواره شهدای روحانی اردبیل اظهار داشت: مردم ایران چه از زمان گذشته که جنگ سخت وجود داشت و چه الان که درگیر جنگ نرم هستند، چون راه شهدا و کربلا را ادامه می‌دهند همواره برابر دشمنان پیروز شده‌اند.

وی گفت: علما اهل بصیرت هستند و به خاطر اینکه اسلام زنده باشد سینه خود را سپر کرده و در برابر مشکلات مقاوم بوده و هستند، امروزه نیز رهبر و پیشوای ما، مقام معظم رهبری با بصیرت و مدیریت خود، کشتی اسلام را هدایت کرده تا به ولیعصر(عج) تحویل دهند.

فیاضی با اشاره به رشادت‌های شهدای روحانی و نقش و تاثیر آنها در جبهه‌های جنگ تصریح کرد: اینکه در میان روحانیون نیز شهید داشته‌ایم نشانگر این موضوع است که روحانیون مروج دین هستند اما اگر از زمان دفاع از خاک کشورمان فرا برسد تا آخرین ذره خون خود آماده دفاع هستند و حتی حاضرند جان خود را در این راه فدا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: شهدار روحانی در جبهه‌های جنگ توانستند در توسعه و تعالی روحی و معنوی رزمندگان اسلام نقش و تاثیر به‌سزایی ایفا کنند که در عرصه کنونی نیز باید با ایجاد روشنگری و بصیرت در بین جوانان در راستای توسعه و تعالی روحی آنها گام بردارند.

وی افزود:‌ ما روحانیون باید بدانیم در زمانی که دشمن با هر ابزاری قصد منحرف کردن جوانان ما را دارد، این ما هستیم که باید جوانان را به راه راست هدایت کنیم و در ایجاد روشنگری در آنها نقش و وظیفه خطیری بر عهده داریم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.