کد خبر : 45819
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 سپتامبر 2015 - 22:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قالیباف برای افتتاح پروژه‌های بازسازی زلزله به ورزقان سفر می‌کند بسته هستند

قالیباف برای افتتاح پروژه‌های بازسازی زلزله به ورزقان سفر می‌کند

قالیباف برای افتتاح پروژه‌های بازسازی زلزله به ورزقان سفر می‌کند

امام‌جمعه شهرستان ورزقان گفت: قالیباف برای افتتاح مصلی ورزقان، پنجشنبه آینده به این شهر سفر می‌کند و این جمعه نیز هم‌زمان با عید سعید غذیر، اولین نماز جمعه ورزقان بعد از گذشت سه سال از زلزله در مصلی این شهر برگزار می‌شود. به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از برگزاری اولین





امام‌جمعه شهرستان ورزقان گفت: قالیباف برای افتتاح مصلی ورزقان، پنجشنبه آینده به این شهر سفر می‌کند و این جمعه نیز هم‌زمان با عید سعید غذیر، اولین نماز جمعه ورزقان بعد از گذشت سه سال از زلزله در مصلی این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از برگزاری اولین نماز جمعه ورزقان به همراه جشن عید غدیر در مصلی این شهر بعد از گذشت سه سال از تخریب آن در زلزله خرداد ۹۱ خبر داد و اظهار داشت: در روز جمعه این هفته، پیش از برگزاری نماز جمعه، از ساعت ۱۱ قبل از ظهر، جشن عید غدیر همراه با مولودی‌خوانی برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در جشن عید غدیر امسال از سادات و هیئت‌امنا مساجد شهر ورزقان تقدیر به عمل خواهد آمد، افزود: قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزقان، فرمانده نیروی انتظامی و شهردار شهر ورزقان سخنرانی خواهند کرد.

امام‌جمعه شهرستان ورزقان همچنین از افتتاح رسمی مصلی ورزقان در روز پنج‌شنبه ۱۶ مهرماه با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و اسماعیل جبارزاده، استاندار  آذربایجان شرقی خبر داد.

مهدوی افزود: بعد از زلزله سال ۹۱ و تخریب کلی مسجد جامع شهر ورزقان شهرداری تهران بلافاصله کار بازسازی آن را شروع و در مدت سه سال بااعتباری حدود ۳۰ میلیارد ریال عملیات احداث مصلی را به پایان رسانید.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.