کد خبر : 45695
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 23:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در چهارمحال وبختیاری بسته هستند

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در چهارمحال وبختیاری

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در چهارمحال وبختیاری

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: ۱۲ واحد صنفی متخلف در ۴۸ ساعت گذشته در شهرکرد پلمب شد. به گزارش اهروصال، پیام کاویانی در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مسئولان اتحادیه‌های صنفی در ۴۸ ساعت گذشته از ۹۶





رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: ۱۲ واحد صنفی متخلف در ۴۸ ساعت گذشته در شهرکرد پلمب شد.

به گزارش اهروصال، پیام کاویانی در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مسئولان اتحادیه‌های صنفی در ۴۸ ساعت گذشته از ۹۶ واحد تجاری و صنفی در شهرکرد بازدید کردند.

وی افزود: این طرح با هدف مقابله با تخلفات و پیشگیری از آسیب‌های فرا روی اصناف انجام شده و در آن ۲۸ ثوب البسه و۱۰عدد مجسمه تزئینی نامتعارف جمع‌آوری و متصدیان این واحدهای صنفی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری بیان کرد: در این طرح ۱۲واحد صنفی به علت عدم رعایت موازین شرعی و قانونی، پلمپ و از ۱۷ واحد صنفی دیگر تعهدات لازم اخذ شد.

کاویانی از مشارکت و همکاری مردم با پلیس قدردانی و خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد فرصت طلب و متخلف، مراتب را از طریق سیستم پیامک یا تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

وی از کشف داروهای غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۹۷ انواع قرص و کپسول غیرمجاز در عطاری‌های شهرکرد کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در پی وصول اخباری مبنی بر توزیع داروی غیر مجاز در برخی از عطاری‌های سطح شهرکرد موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

کاویانی ادامه داد: مأموران پس از کسب دستور مقام قضایی در بازرسی از عطاری‌های شهرکرد یک هزار و ۲۹۷ قرص و کپسول غیرمجاز کشف کردند که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در مراجع ذیصلاح در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.