کد خبر : 45663
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 23:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هیئت ایرانی به ریاست وزیر بهداشت عازم جده شد بسته هستند

هیئت ایرانی به ریاست وزیر بهداشت عازم جده شد

هیئت ایرانی به ریاست وزیر بهداشت عازم جده شد

معاون وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد هئیتی به ریاست وزیر بهداشت به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری فاجعه منا عازم جده شد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، معاون وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد هئیتی به ریاست وزیر بهداشت به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری فاجعه منا عازم





معاون وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد هئیتی به ریاست وزیر بهداشت به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری فاجعه منا عازم جده شد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، معاون وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد هئیتی به ریاست وزیر بهداشت به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری فاجعه منا عازم جده شد.

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه در گفتگو با شبکه خبر افزود: آقایان قشقاوی، معاون کنسولی وزارت امور خارجه، ضیائی رئیس هیئت هلال احمر و نیز معاون بین الملل وزارت بهداشت سید حسن هاشمی وزیر محترم بهداشت را همراهی می کنند.

امیرعبداللهیان همچنین در واکنش به برخی اخبار مبنی بر اینکه کشور عربستان در تلاش است که پیکر قربانیان فاجعه منا را به کشورهای متبوع‌شان بازنگرداند و آنها را در گورهای جمعی دفن کند گفت: با این کار به شدت مخالف هستیم و هیچ مجوزی برای دفن قربانیان ایرانی در عربستان به این کشور نمی‌دهیم.

وی افزود: ایران تا کنون نه درخواستی از خانواده ها داشته و نه این کار را به مصلحت می دانیم که چنین اجازه ای به مقامات عربستان دهیم چرا که برای ما تعیین سرنوشت مفقودین اهمیت دارد.

دیپلمات ارشد کشورمان تاکید کرد تا زمانی که یکایک مفقودین ما تعیین وضعیت نشوند با دقت و رعایت موضوع تعیین وضعیت مفقودین را دنبال می کنیم.

از سوی دیگر حسن قشقاوی نیز اعلام کرد: پرواز هیئت ایرانی قرار بود به صورت اختصاصی انجام شود اما میسر نشد و به همین دلیل با پرواز عادی از فرودگاه امام خمینی به سمت دوحه قطر و سپس به سمت فرودگاه جده حرکت می کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.