کد خبر : 45409
تاریخ انتشار : شنبه 26 سپتامبر 2015 - 20:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صدرنشینی منچستریونایتد در شب پیروزی آرسنال و لیورپول بسته هستند

صدرنشینی منچستریونایتد در شب پیروزی آرسنال و لیورپول

صدرنشینی منچستریونایتد در شب پیروزی آرسنال و لیورپول

در شبی که شیاطین سرخ با شکست ساندرلند به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسیدند، تیم‌های آرسنال و لیورپول هم بر رقبای خود غلبه کردند. به گزارش اهروصال، هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) با انجام شش بازی همزمان دنبال شد که در یکی از این بازی‌ها منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد





در شبی که شیاطین سرخ با شکست ساندرلند به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسیدند، تیم‌های آرسنال و لیورپول هم بر رقبای خود غلبه کردند.

به گزارش اهروصال، هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) با انجام شش بازی همزمان دنبال شد که در یکی از این بازی‌ها منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ساندرلند به پیروزی رسید. گل‌های منچستری‌ها را در این دیدار ممفیس دپای (۴۵)، وین رونی (۴۶) و خوان ماتا (۹۰) به ثمر رساندند. این اولین گل رونی در فصل جدید لیگ برتر بود. شاگردان لوئیز فن‌خال با این برد ۱۶ امتیازی شدند و بالاتر از منچسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستادند.

آرسنال هم امروز با نتیجه ۵ بر ۲ میهمانش، لسترسیتی را در هم کوبید. توپچی‌های لندن در این بازی توسط تئو والکات (۱۸)، الکسیس سانچس (۳۳، ۵۸ و ۸۱) و الیویه ژیرو (۹۰) به گل رسیدند و در مقابل دروازه‌شان توسط جیمی واردی در دقایق ۱۳ و ۸۹ باز شد. مردان آرسن ونگر با این برد ۱۳ امتیازی شدند و به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کردند.

امروز همچنین لیورپول در ورزشگاه آنفیلد ۳ بر ۲ از سد استون‌ویلا گذشت. برای لیورپول جیمز میلنر (۲) و دنیل استوریج (۵۹ و ۶۷) گلزنی کردند و استون‌ویلا توسط رودی گستد در دقایق ۶۶ و ۷۱ به گل رسید. سرخپوشان مرسی‌ساید با این برد خانگی ۱۱ امتیازی شدند و تا رده هفتم جدول بالا آمدند.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

ساوتهمپتون ۳ – سوانزی یک
استوک‌سیتی ۲ – بورنموث یک
وستهام ۲ – نوریچ‌سیتی ۲

همچنین از ساعت ۲۰ امشب نیوکاسل پذیرای چلسی است.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی منچستریونایتد با ۱۶ امتیاز صدرنشین است، منچسترسیتی با ۱۵ امتیاز در رده دوم جای دارد و وستهام هم با ۱۳ امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.